一早起身就落大雨 ... 仲係黃色暴雨 ~ Oh "_" ... 同 Lummi 電聯照去 ^^ ... 見仲有時間就打0下日記 la ...點知搞到 late 0左 ^_^" ... Lummi & 臨風已經到0左太子 MTR lu ... join 0左佢0地就出發去 TYIVE la ^^ ... 0係葵芳轉 van 仔 but 大家都唔識路 ~ 搞0左一陣仲要問人先搭到 van 仔 ^^" ...去到 TYIVE 感覺冷清
...又再次同圍搵0下小雲0係邊...搵0左一陣就去0左搭"車立"上 Hall 睇睇 ~ 點知一出"車立"就撞到小雲 la ~ Haha
... 真係俾佢嚇親 ar ^_^" ... 小雲有0野做趕住走...so 我0地周圍行0下先轉頭先搵小雲
... 隔0左一陣就 call 小雲...一見佢...佢竟然要同隻 ET 影相喎
...Lummi 同我都勁灰 lor ~ 輸0左俾隻公仔...隔0左一陣就見到小雲 bf la ...之後我0地 Hea 到 3:00 幾就走 lu ...其間仲以為會見到 Karen & 5+1 ...原來佢0地唔駛返... 小雲同佢 bf 走先...而我就同 Lummi 佢0地行一陣商場...0係一間玩具店見到隻 Tamama 毛公仔 ~ 超得意 ar ...不過冇乜衝動去買...maybe 覺得 D 毛公仔堆0係 Home 都係封麈 "_" ...行行0下收到 call ...抽中0左30/7 新城唱作 mini concert tickets ... 今次唔駛搵 fd 睇 lu ~ coz Lummi 有興趣睇 ^^ ... Good ar ^0^ ...行0左一陣就返 Home lu...之後都係 TV 時間 ~ Hehe ^_^
|