octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 42
累積人氣: 10303
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 24 日  星期五   雨天


TYIVE + 行葵芳 分類: 未分類

一早起身就落大雨 ... 仲係黃色暴雨 ~ Oh "_" ... 同 Lummi 電聯照去 ^^ ... 見仲有時間就打0下日記 la ...點知搞到 late 0左 ^_^" ... Lummi & 臨風已經到0左太子 MTR lu ... join 0左佢0地就出發去 TYIVE la ^^ ... 0係葵芳轉 van 仔 but 大家都唔識路 ~ 搞0左一陣仲要問人先搭到 van 仔 ^^" ...去到 TYIVE 感覺冷清  ...又再次同圍搵0下小雲0係邊...搵0左一陣就去0左搭"車立"上 Hall 睇睇 ~ 點知一出"車立"就撞到小雲 la ~ Haha   ... 真係俾佢嚇親 ar ^_^" ... 小雲有0野做趕住走...so 我0地周圍行0下先轉頭先搵小雲  ... 隔0左一陣就 call 小雲...一見佢...佢竟然要同隻 ET 影相喎  ...Lummi 同我都勁灰 lor ~ 輸0左俾隻公仔...隔0左一陣就見到小雲 bf la ...之後我0地 Hea 到 3:00 幾就走 lu ...其間仲以為會見到 Karen & 5+1 ...原來佢0地唔駛返... 小雲同佢 bf 走先...而我就同 Lummi 佢0地行一陣商場...0係一間玩具店見到隻 Tamama 毛公仔 ~ 超得意 ar ...不過冇乜衝動去買...maybe 覺得 D 毛公仔堆0係 Home 都係封麈 "_" ...行行0下收到 call ...抽中0左30/7 新城唱作 mini concert tickets ... 今次唔駛搵 fd 睇 lu ~ coz Lummi 有興趣睇 ^^ ... Good ar ^0^ ...行0左一陣就返 Home lu...之後都係 TV 時間 ~ Hehe ^_^






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


ANNie 於 2005-07-02 01:05 AM 發表:
我黎留言喇 heehee
一上你個日記...已經畀lummi同小云早黎一步
你地有去ive呀...我識路呀...我母校嘛
哈哈...不過未o係o個度上過堂
可惜我果日要返工...
其實一齊去黎玩...未必一定要下午嘛...食晚飯都得ka
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我上到0黎都俾你0地0既留言嚇親 ar   估唔到有咁多留... Thanks  ...
唔駛可惜 ^^ 我0地暫定 Tue 去 K Lunch ar ma  ...
食 dinner 梗0係 ok la ... but dinner 貴 D ~ 冇 $ ar
Posted at 2005-07-02 03:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小雲 於 2005-07-02 12:36 AM 發表:
你地唔係輸左俾隻et呀,係我一路都想同佢影,平時又無機會~  亦都可以話我對你夠真,將最真既一面對你地,hehe~~~~~
 
我唔知你地仲會行架~ 以為你地搭mtr走~  不過知都未必去啦,隻腳好痛~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok la ^^ ~ 講0下笑 jar  ...講真隻 ET 都幾 cute ~ Hehe
見你要著 suit 咁辛苦...你同我0地行我0地都唔肯 la ^^
Posted at 2005-07-02 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lummi 於 2005-07-02 12:32 AM 發表:
哈.....唔係黃色呀,係紅色呀!!
去到真係有d被既感覺.....都冇人既~~
嘻嘻.....當然有興趣去睇show啦!!! 李克勤喎.....勤喎.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

紅色...好似0係 ^_^" ... 咁你都話紅雨 la ^^ ... 有人0既話咪仲驚  ~ Haha ^^ ...
得 la 得 la ~ 有勤梗係搵勤 la ~ Hehe    ... 其實真係要 Thanks 你 ^^ coz 我覺得約 fd 好難 ga ... 我又唔鍾意打電話喎 ~ 而且成日都食檸檬0既 ^_^|| ... so 已經唔係好敢搵 fd 出0黎玩 lu ^^
Posted at 2005-07-02 03:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]