今日返紅磡 TC ...差 D late ar
...因為朝早去0左北角拎 tickets ... 不過我又搞錯時間...蠢0左
...返到 Home 食0左 Lunch 就返工 lu ~ 返到去時間0岩0岩好 ^_^" ... set 好0野之後竟然見到陀螺 $ 9.9 就買到 ~ 哇
發生咩0野事搞到咁平 ... 好多小朋友買 but 冇乜人參賽
... 6:30 準時收工返 Home ...之後打電話問可唔可以 Mon 先去拎 tickets...點知...唔可以...要去拎 so 又再去北角~ 終於拎到 la
...走0個陣0係 MTR 見到 Annie 0既阿哥 ^_^" ...打招呼之後佢嗌我全名
...我0既反應係 O 咀 ~ Haha ^_^" ...成日都遇見佢...都幾搞笑...
Um ~ 我發覺我有好多唔同0既名...唔同0既 fd 會嗌我唔同0既名 ~ Oh ...有時0係電話連自己都唔知點嗌自己好 ~ Haha
...
|