今日都係紅磡 TC ... Sunday 好多人...$ 9.9 真係吸引到好多人買...幫0左好多人砌陀螺...3:00 幾有個阿太俾其他 promoter 呃0左~叫0左佢0黎換0野...同佢解釋清楚之後因為佢被騙而心有不甘就同另一個阿太訴苦...之後我就俾 2 個阿太怒"啤" ...唉 ~ 好無奈
... Um ~ 好彩有店員 Shirley 幫口...真係要 Thanks 佢 ~ Ha ^^ ... 今日遇見一個得意仔 ~ 佢想玩 but 又唔識玩...最抵死0既係佢鍾意跟住阿哥...佢媽咪話買玩具俾佢佢都唔理
...最後佢媽咪買0左成 set 陀螺俾佢0地... but 臨走0個陣得意仔0係喊住走
...佢想繼續玩...唔知 next week 會唔會見到佢呢 ^^ ...今日0既工作都係幫人砌陀螺...but 店員叫我 check 0左單先 & 盡量唔好幫人砌喎
... ok ... 工作要做到 2 邊都討好...一個字難... 其實做人都係咁...總之就邊做邊學

|