又 Forget 0左
... 好似去0左阿婆度...then 再拎湯去探阿公...之後就返 Home 上網
...因為呢排阿哥晏晝先去 sleep ... so 我0既上網時間就改為下晝 la
... 之後都係睇 TV ...11:00 同 Annie & Lummi 3 lines ... Um ~Annie 要返工 tomorrow 0既 K Lunch 改期 next week ^^ ... 之後再同 Lummi & 小雲 3 lines ... Lummi suggest tomorrow 入長洲玩 ~KO...tomorrow 11:00 碼頭等
... 3:00 左右先 sleep

|