octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 32
累積人氣: 10293
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 28 日  星期二   雨天


遊長洲 ^^ 傷心 分類: 未分類

Today 陽光普照 only 有驟雨危機 ~ Good  ... 11:00 左右就到0左碼頭...等0左一陣都唔見人 ~ 有 D 驚會唔會 cancel 0左 or 我搞錯地方呢  ...0係呢個時候有班學生走埋0黎問我0野 "_" ...仲要係 open Q ~ 冇得揀...答完佢0地之後就 call Lummi & 小雲...冇人聽  ...開始有 D 危機感...隔0左一陣小雲覆 call ...仲有 10 mins 就走船 la  ...佢 & Stephen 5 mins 後會到... Lummi & 臨風都就到...join 0左小雲佢0地之後睇住班船走0左...11:15 好準時開船  ... 2 mins 後就見 Lummi 佢0地 lu ... 走船大家都有 D 失望 =_="  ...之後就0係碼頭到 Hea 0下 & 影0下相  ...冇 la la 仲要俾小雲勁影...玩連環快拍咩...影我影咁多張仲乜0野  ... ( 可唔可以 send 番 D 相去 [email protected] ~ Thx ^^ ) ...上到船就開始 UNO 大戰 ~ 我又勁輸 la ...我要突破 1000 分 ~ Haha  ...途中收到 call 勁驚0係 re-exam call lor   ~ 點知又抽中 puzzle 喎 ~ Lucky  去到長洲都 1:00 幾 lu ~ 好曬 ar ...好 Good ar ~ 我要曬黑 D  ...行0左一陣發現 D 精品幾抵買...之後就周圍搵0野食 la ... 途中見到 Keroro 扭蛋機...臨風扭0左隻主角軍曹 ^^ ...隻公仔可以同 Tamama 合併 ga ~ 之後因為我想飲凍奶茶 so 去0左間茶餐廳食 lunch ^_^" ... 杯凍奶茶都幾 ok...食完 lunch 都 Tea time lu ^_^" ...之後就行0左去沙灘0個邊影相 ~ 我想行過東堤0個邊 ga ~ but 佢0地驚喎  ~ 又再影0下相 ^^ ...之後行多一陣就走 lu ... 本來諗住踩埋單車 ga but 輪到我驚會炒車 so 放棄0左   而且好熱 ar ~ 之後就行番過碼頭買0野飲 & 買精品...Lummi 買0左條手繩...小雲好似買0左隻介子 ~ 而我就揀0左份小小0既生日禮物俾 Katy ... 買完就坐船返歸 lu  ....今次0係我第一次0黎長洲...感覺乜都有...好方便 ^^ ... 0係船上又開始 UNO 大戰 ^^ ... 輸少0左 ~ 有進步 but final 都最多分...輸0左  ... Lummi 就0係 UNO 0既冠軍 ^^ ...落船之後見小雲拎膠布出0黎...原來打鞋踭打損0左佢隻腳  ...早 D 出聲我0地早 D 走唔駛你咁辛苦 la ...本來我仲 suggest 去銅鑼灣電器開倉 ~ 而家梗0係唔去 la ... 之後就同佢0地 say bye lu  ...諗起 Katy 都可能放工想俾份禮物佢 but 點知佢要開 OT ... 唯有下次俾佢 la  ... 之後就搭船返 Home lu ^^ ... 都冇乜點黑到  ...期待下次再玩過 ^^ 夜晚收到 Kit call ... 同佢 chat 0左 一陣 ...仲約0左佢 30/6 食 Lunch ~ Mc 記 ... Hehe  ...

補番句 " Happy Birthday" 俾 Katy  ... 我原來又記錯0左佢0既生日... 唉  ...我最失敗0既地方可能就係會唔記得 fd 0既生日 ~ Sorry ar






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


小雲 於 2005-07-04 12:21 AM 發表:
真係好熱呀~~  曬一陣都想死~~~  
 
我都唔好意思啦,令你地無去電器開倉
 
一陣send相俾你,hehe~  連環狐狸~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Um ~ 真係好熱 lor ... 你腳痛駛乜唔好意思 ar ... 下次要早 D 出聲添 ar ... 真係俾你激死 ar  ...
Thanks  ... 你"up"乜 ar ...乜0野 連環狐狸 ar
Posted at 2005-07-04 12:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lummi 於 2005-07-03 12:34 PM 發表:
唉....本來我唔會遲架.....咪就係d人囉~~~
但係都要say sorry....因為2mins就要大家得1hr / . \
好丫.....我send相畀你丫~
我終於都係佢度拎到d相返黎囉~~ ^-^
呢次一日遊都幾ok架, 雖說好熱.....呵呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

駛乜 say sorry 呢 ~ 我0地0個一個鐘都唔係白過 ar ... 勁影相 ~ 我有得做攝影師都幾開心 ar ~ Hehe  ... 我鐘意影相  ...下次我要繼續做你0地0既私人攝影師
Posted at 2005-07-04 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]