Today 陽光普照 only 有驟雨危機 ~ Good
... 11:00 左右就到0左碼頭...等0左一陣都唔見人 ~ 有 D 驚會唔會 cancel 0左 or 我搞錯地方呢
...0係呢個時候有班學生走埋0黎問我0野 "_" ...仲要係 open Q ~ 冇得揀...答完佢0地之後就 call Lummi & 小雲...冇人聽
...開始有 D 危機感...隔0左一陣小雲覆 call ...仲有 10 mins 就走船 la
...佢 & Stephen 5 mins 後會到... Lummi & 臨風都就到...join 0左小雲佢0地之後睇住班船走0左...11:15 好準時開船
... 2 mins 後就見 Lummi 佢0地 lu ... 走船大家都有 D 失望 =_=" ...之後就0係碼頭到 Hea 0下 & 影0下相
...冇 la la 仲要俾小雲勁影...玩連環快拍咩...影我影咁多張仲乜0野
... ( 可唔可以 send 番 D 相去 [email protected] ~ Thx ^^ ) ...上到船就開始 UNO 大戰 ~ 我又勁輸 la ...我要突破 1000 分 ~ Haha
...途中收到 call 勁驚0係 re-exam call lor
~ 點知又抽中 puzzle 喎 ~ Lucky
去到長洲都 1:00 幾 lu ~ 好曬 ar ...好 Good ar ~ 我要曬黑 D
...行0左一陣發現 D 精品幾抵買...之後就周圍搵0野食 la ... 途中見到 Keroro 扭蛋機...臨風扭0左隻主角軍曹 ^^ ...隻公仔可以同 Tamama 合併 ga ~ 之後因為我想飲凍奶茶 so 去0左間茶餐廳食 lunch ^_^" ... 杯凍奶茶都幾 ok...食完 lunch 都 Tea time lu ^_^" ...之後就行0左去沙灘0個邊影相 ~ 我想行過東堤0個邊 ga ~ but 佢0地驚喎
~ 又再影0下相 ^^ ...之後行多一陣就走 lu ... 本來諗住踩埋單車 ga but 輪到我驚會炒車 so 放棄0左
而且好熱 ar ~ 之後就行番過碼頭買0野飲 & 買精品...Lummi 買0左條手繩...小雲好似買0左隻介子 ~ 而我就揀0左份小小0既生日禮物俾 Katy ... 買完就坐船返歸 lu
....今次0係我第一次0黎長洲...感覺乜都有...好方便 ^^ ... 0係船上又開始 UNO 大戰 ^^ ... 輸少0左 ~ 有進步 but final 都最多分...輸0左
... Lummi 就0係 UNO 0既冠軍 ^^ ...落船之後見小雲拎膠布出0黎...原來打鞋踭打損0左佢隻腳
...早 D 出聲我0地早 D 走唔駛你咁辛苦 la ...本來我仲 suggest 去銅鑼灣電器開倉 ~ 而家梗0係唔去 la ... 之後就同佢0地 say bye lu
...諗起 Katy 都可能放工想俾份禮物佢 but 點知佢要開 OT ... 唯有下次俾佢 la
... 之後就搭船返 Home lu ^^ ... 都冇乜點黑到
...期待下次再玩過 ^^ 夜晚收到 Kit call ... 同佢 chat 0左 一陣 ...仲約0左佢 30/6 食 Lunch ~ Mc 記 ... Hehe
...
補番句 " Happy Birthday" 俾 Katy
... 我原來又記錯0左佢0既生日... 唉
...我最失敗0既地方可能就係會唔記得 fd 0既生日 ~ Sorry ar

|