今日都係驟雨...食完 lunch 後要 拎0野俾阿公...之後再去阿婆 Home 幫佢剪頭髮
...都幾驚嚇 ~ Haha
...20 mins 極速剪好 ~ 都 ok la ^^ ...阿婆好開心
... Good ar ^^ ...之後就去0左北角拎 puzzle ... 拎完就返 Home lu ...返到 Home 都0係上0下網...之後就即興咁約0左 Annie 食 dinner ... 都0係佐敦食辣米線 ~ Good ar
...食食0下冇 la la 落雨喎
... 初初諗住叫埋0野飲等雨停...點知最後都係算...我又出奇地有"遮" ... but 好細
...遮0左 Annie 返 Home 之後就去0左買咖喱醬...好彩有貨
買完就搭 MTR 返 Home lu ...之後都係 TV 直落...
...
|