係張床度通0左頂 6 am 食早餐... 9:45 am 先 SMS Annie ... 10:30 am Jordan MTR 等... coz
應承0左佢返教會 ^_^" ... 11 am 開始... 臨尾新教友介紹...要企起身勁"lor" ... 之後 Annie 阿哥
又大嗌我全名 ^_^ 仲好似 help me 改0左花名 ... 要搵 Annie 問返佢我有咩0野花名 ...
12:30 pm 崇拜完就同 Annie 走先係 MTR join 貝貝去青衣城 join Karen 大家姐食 Lunch ...貝貝
真係形象百變~ D high light 好型 ... 去 Pizza Hut ~ try 新0野 ... chat 到 4 pm 左右行0左一
陣...去0左 Toys"R"Us 同 LiMan say Hi ~ 佢咁0岩係 TY promote ^_^" ... 之後齊齊出0左海邊影
相 then 就散 lu ... 5 pm 左右就返 Home ... 好 sleepy ... 我覺得自己好直接講0左 D 教會0既
壞話 @_@" 都驚 Annie 唔開心 but 都講0左 so Sorry coz 我真係咁諗 ... maybe 我暫時
都冇意慾信 ... Um ~ 時間過得勁快... 佢就返 USA ... 記得佢提過幾次...驚會同我 keep 唔番
best fd if 我 study Master 就會 Nov 之後先返... 佢就 summer 返... only 隔 1 yr 見唔到
0者...我唔係貪新忘舊0既人... no problem ... E-mail ... 打電話... 一定 keep 到 ~ 我話0既 ^^ ...
正一傻 B Annie ~ Haha ... 其實都唔捨得佢走 @_@" ... 同佢玩好 Happy ~ 成日俾佢搞到
笑死0左~ 勁搞笑 ... 識 fds 容易 keep fds 難... 尤其係我咁驚打電話俾人就更難 but 只要
有 E-mail, MSN etc. 我就一定 keep 到 ... 7:30 pm 食 Dinner ... 之後竟然扒0左係床 sleep
0左... coz 太"支力" la ... 12:00 先醒 bath ... then 睇 TV ... 我的 Band 5 男友...重播 but 睇
番都幾搞笑 ^^ ... 4 am 左右再 sleep ...
|