octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 75
累積人氣: 10040
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


跑腿 1 號 + 失敗 but Happy ^0^ 分類: 未分類

一早起身去做跑腿 1 號... 去到灣仔竟然掛長龍...黑   ... 排排0下收到 call ... 叫我 3 pm 去土瓜

灣 interview 美食展 counter helper ... 有機會... but 見時間無多仲未 KO 屋企人0既0野的確有

D 火 @_@" ... 12 pm 幾 KO 完搭番船返 TST ... call 媽咪 help me 買0左個 lunch ...1 pm 左右食

完 Lunch 就 rush 搭 bus 去土瓜灣搵... 2 pm 幾就到0左...行0左一陣就搵到 la ... but 勁熱....滴晒

汗...見未夠 3 pm 就 Hea 0左一陣 ... 早0左 10 mins 上間公司 ... Um ~ 早0左真係好似唔係太好...

有個師奶 in 緊 @_@" ... 仲見到隻好靚0既貓貓... 過0左一陣...個師奶就梗係有得做 la ... then 就

到我 in la ... in 完其實都係 chat ... in 我0既女仔仲細過我 I think @_@" ... but 佢都俾0左 D 暗

示我...我知我又衰0左 ... then call Annie ... 佢去0左灣仔 so 等我返 home 之後再 join 佢 ... 其實

一定要返 home 先 ^^" coz help 阿婆買0左罐奶粉...之前搵0左幾間 supermarket 都冇貨...難得見

到就買0左 @_@" ...  塞車 -_-"  返到 home 都 4 pm 幾...收到 Annie 0既 SMS 問我仲出唔出...

then reply 佢 MTR 去... but 佢話可以搭船 ~ Thanks 佢 ~Hehe ^^ ... 要慳 $  T_T ... 佢都成日

help me 慳 $  ... 齊齊都冇 $ 大家都明 so 齊齊慳 ~ Good ar ^0^ ... turbo 去搭 ferry 去灣仔...

 就到之際收到 Annie call ... 傻 B 話見到我坐0既船叫我望上橋 say Hi 佢會影相 0_o" ... 咪癲 la

~ Ha  真係笑住0黎 reply 佢... 成日都咁搞笑 so Happy  ... 出船就見佢係橋度同我 say Hi

^_^" 真係有 D surprise   but 我 only 望住佢笑 & 行快 D 上橋 join 佢... 原來佢真係影0左架

船 ~ Ha ^^ ... 同佢周圍行...佢好熟灣仔...估唔到有咁多0野睇  ... 篤魚蛋 ^^ 佢食0左魷魚 ~ 可

以交換... then 買0野飲... 之後就去0左教協買0野 ~ so Good ^^ ... but 大家都慳住買 ^_^" ... 之後

去0左三越 ~ 結業大減價... Annie 勁多收獲 ~ Haha  ... 我有 target but 要等... 等 Visa & firm

0左機票先買... 瘋狂購物完就同佢返 Jordan 食 Dinner... 米線 ~ Good ar ... 今次聽佢話食中

辣 ~ 咁多個 fd 之中得佢成日話我 but 我會覺得 happy ~ Ha   Um ~ 佢又再一次講驚 keep 唔

到 >_< ... 點解 ar   唔會 ga ~ 上年係 UK 次次收到佢0既 E-mail 都好 happy ... also 我一直都

有 miss 佢 ga ... but 佢0個陣唔會知 ~ Ha ^_^" ... I will 用 IDD call & E-mail keep in touch ga

今次我好肯定... coz 我唔會再俾機會自己 lost fd ...只會越0黎越珍惜所有 fds ^^ ... 食完 Dinner

10 pm 幾...佢 suggest 行廟街 ~ no problem ^^ ... 行行0下笑死0左  因為佢俾個飛碟玩具嚇親...

冇 la la 有黑色不明飛行物體跌係你面前的確幾得人驚  but 我冇感覺  反而俾佢拉住手臂

then 去0左我後面而嚇親  ... 知道係玩具大家都勁笑  ~ 行0左一陣已經滴晒汗... chat 0下

chat 0下 ~ 又俾佢睇穿我唔想做 part-time ^_^" ~ Ha ^^ ... 好多時都俾佢估到我諗乜 ~ 果然係

 best fd ~ Hehe  then 就同佢返 Home 之後聽住歌行返 Home ~ 玩得好開心0既一日 ^0^ ...

Thanks Annie ^^ ... 照舊 bath 完就睇 TV 聽歌... 3:30 am 先 sleep






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


小雲 於 2006-08-22 01:27 PM 發表:
annie 超級搞笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係 ar  不過你都唔弱 ar ... 可以同 Annie 鬥搞笑 ~ Haha
Posted at 2006-08-23 04:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie 於 2006-08-18 12:54 AM 發表:
一早就已經做左咁多野
本來我無聊o既一日
但最後會同你有咁多歡喜
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Haha  我呢個跑腿 1 號唔係浪得虛名 ga ~ 好 pro. ga
Thanks 你成日搵我去玩 so Happy  
我仍然唔敢搵 fd 出去玩 also 個個 fd 都忙返工
講真 if 你唔搵我 I think 我都唔敢 call 你 ~ 最多 SMS 你 ~ Ha ^_^"
次次同你出街我都好多歡喜 ga la ~ coz 你太搞笑 la ^0^ ...
Posted at 2006-08-19 02:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]