今日 Mc 記有公仔換
... 9:00 媽咪放 break 已經幫我買齊晒 4 隻 ~ 叫醒0左我
...超開心 ~ 都唔明媽咪仲乜要口不對心 ...yesterday 晚先俾佢鬧我買公仔0徙 $... Anyway ~ 心領
...好滿足 ^^ ...我要自己搵 $ 先己駛 ~ 唔要0徙屋企 $
... 約0左 Kit 1:00 山林道 Mc 記食 Lunch ... Um ~ 落大雨
...搞到下半身濕晒 ~Too bad ... 我又勁 late 喎 ~ Sorry ar
... 估唔到佢都輸0左俾布甸狗 ~ Haha
... Um ~ chat 0左一陣就已經 2:00 la ... maybe 累到佢 late 添
...結果我0地 2:15 左右先走...希望佢冇俾人鬧 la
... 之後我就送0野俾阿婆...再拎湯去俾阿公飲 ~ 哇...依然有驟雨 ~ 又濕晒
... 搞掂晒就返 Home 上網 & 打0下日記...upload D 新歌0係 mp3 ...舊機得 7 首歌 jar ... 唔知部機幾時先整好呢
...6:00 幾就食 dinner ... 約0左 Lummi 7:45 WC MTR OK 等 ~ 睇 concert
... 早到0左 D ~ 見到張敬軒 D Fans ^_^" ... & 見到 D IVE 友...隔0左一陣就俾 Lummi 嚇0左一0野...冇 la la 0係我後面拍我喎
... 次次見親佢都會癲埋一堆 ~ 笑死0左
... 8:00 準時入場 ~ 一去到 Hall 3 就聽到 Hocc 0既歌 ~ 仲以為有佢添
... 等到 8:30 先開 show ... 張敬軒唱先 ...之後就到王菀之 la ~ Um ... D 氣氛好 Good ar
~ 輪到李克勤 la ... 超掂 ... 正...
... 梁詠琪壓軸 but 氣氛慘不忍睹...好彩佢有好多 Fans 撐佢...幫佢搞氣氛... Um ~ 我就覺得佢唱 Live 好過 MV
... 10:30 玩完... Good Show
11:00 幾先離開會展...臨風仲0黎0左會展送 Lummi 返 Home ~ 齊齊搭 MTR ...0個陣都 11:30 左右 lu ... 行到月台收到 Lummi call ... 原來 forget 0左俾隻軍曹扭蛋我
... then 就上返去拎 & say bye again
... 返到 Home 都 12:00 幾 lu ... bath 完又再 TV ... 3:00

|