octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 35
累積人氣: 10296
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 30 日  星期四   雨天


好忙0既一日 ^_^" 驚訝 分類: 未分類

今日 Mc 記有公仔換  ... 9:00 媽咪放 break 已經幫我買齊晒 4 隻 ~ 叫醒0左我  ...超開心 ~ 都唔明媽咪仲乜要口不對心 ...yesterday 晚先俾佢鬧我買公仔0徙 $... Anyway ~ 心領  ...好滿足 ^^ ...我要自己搵 $ 先己駛 ~ 唔要0徙屋企 $  ... 約0左 Kit 1:00 山林道 Mc 記食 Lunch ... Um ~ 落大雨 ...搞到下半身濕晒 ~Too bad ... 我又勁 late 喎 ~ Sorry ar  ... 估唔到佢都輸0左俾布甸狗 ~ Haha  ... Um ~ chat 0左一陣就已經 2:00 la ... maybe 累到佢 late 添  ...結果我0地 2:15 左右先走...希望佢冇俾人鬧 la  ... 之後我就送0野俾阿婆...再拎湯去俾阿公飲 ~ 哇...依然有驟雨 ~ 又濕晒  ... 搞掂晒就返 Home 上網 & 打0下日記...upload D 新歌0係 mp3 ...舊機得 7 首歌 jar ... 唔知部機幾時先整好呢  ...6:00 幾就食 dinner ... 約0左 Lummi 7:45 WC MTR OK 等 ~ 睇 concert  ... 早到0左 D ~ 見到張敬軒 D Fans ^_^" ... & 見到 D IVE 友...隔0左一陣就俾 Lummi 嚇0左一0野...冇 la la 0係我後面拍我喎  ... 次次見親佢都會癲埋一堆 ~ 笑死0左  ... 8:00 準時入場 ~ 一去到 Hall 3 就聽到 Hocc 0既歌 ~ 仲以為有佢添  ... 等到 8:30 先開 show ... 張敬軒唱先 ...之後就到王菀之 la ~ Um ... D 氣氛好 Good ar  ~ 輪到李克勤 la ... 超掂 ... 正...  ... 梁詠琪壓軸 but 氣氛慘不忍睹...好彩佢有好多 Fans 撐佢...幫佢搞氣氛... Um ~ 我就覺得佢唱 Live 好過 MV  ... 10:30 玩完... Good Show  11:00 幾先離開會展...臨風仲0黎0左會展送 Lummi 返 Home ~ 齊齊搭 MTR ...0個陣都 11:30 左右 lu ... 行到月台收到 Lummi call ... 原來 forget 0左俾隻軍曹扭蛋我  ... then 就上返去拎 & say bye again  ... 返到 Home 都 12:00 幾 lu ... bath 完又再 TV ... 3:00






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


ANNie 於 2005-07-05 11:50 PM 發表:
雖然我今次無份去
但我以前都有睇過左倫右李演唱會 真係好正呢...
其實睇咁多次演唱會都無同你地睇過...希望下次有機會啦
 
嘩...咁夜都有人送你返屋企...LUMMI你就好啦
難得...難得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

來日方長...一定有機會0既  ...其實我咁耐都係睇0左 3 次 concert jar ... 1 次紅館 2 次會展 Hall 3  ...  次次感覺都好正  ... 我鍾意聽歌
 
你都有人送 ga  ~ C 叔都會送你返 Home la ~ Hehe
Posted at 2005-07-06 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lummi 於 2005-07-04 07:18 PM 發表:
李克勤真係超掂呀~~~
大明星果然係唔同d....呵呵~~
果隻軍曹....畀你果時你話要唔要都得,我話算數留返畀我.....
點知你又話唔好.....畀你笑死.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ... 可惡 ar ... 唔準笑 ... 乜事都冇發生過 ~ Haha
Um ~ 我不嬲都 like 聽李克勤 D 歌 ga ~ 佢把聲勁 Good lor ~ 估唔到佢唱 Live 仲 Good lor ~ 勁 ar
Posted at 2005-07-04 11:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]