7 am 要醒 rush 食早餐 then 去阿婆 home 陪佢去覆診...搭的士去到醫院阿婆先發覺漏0左件背
心外套係的士~ 見佢唔開心搞到我都 ... 之後就"tum"番佢... 10:30 am KO 同佢去0左 Mc 記食
0野 ~ 之後陪佢慢慢行返 home ... 拖住佢隻手0個陣 feel 到凍冰冰 @_@" 之後俾我拖到熱番
so happy then 送佢返到 home 就 Hea ... coz 打算 2 pm 陪佢去護老院探阿公... 佢0地已經
1 年冇見 lu ...coz 上年阿婆做完手術0岩0岩先復原... Um ~ 我好 sleepy 坐係 chair 到釣魚冇
耐仲扒0左係枱 sleep 0左... 1 pm 左右媽咪 call ... 醒0左 then 就提早同阿婆去探阿公...去到見阿
公0既精神一般 then 就坐0左係大堂聽歌等阿婆同阿公慢慢 chat ... 好熱 ar +_+|| ... around
4 pm 左右就同阿婆坐的士返 home ... 係 7-11 落 ~ 阿婆想食軟雪糕 ~ Ha ^^ 老人家真係同小
朋友一樣 ga ~ 買0左支軟雪糕等佢食完先再返 home ... 送0左佢返 home 再 help 佢買餸...
勁熱... 汗流浹背...濕晒 +_+" ... 5 pm mission complete 返 home ... Hea 0左一陣就攤0左係床
sleep 到 9 pm 先食 dinner -_-" ... then 睇 TV ... 阿哥早 sleep 又可以 MSN ... 終於見到 online
mode 0既 Cecilia ~ 同佢 chat 0左幾句... 其實 MSN 除0左 online mode 我多數唔敢 Hi 人... 就
算係 online mode 都驚 Hi 人 冇耐收到 Annie call 同佢 chat 0左一陣 ... 知佢同 C 叔 today
玩得好 happy 我都好 happy ~ Ha 佢0地 so Lucky ... coz 夜晚冇 la la 行雷閃電落大雨... 之
後同 Melinda MSN 0左一陣 long time no see 佢 online ... chat 0左一陣 Annie 再 call back
^^ ... chat 到 1 am 幾 ...Um ~ 今年0既生日佢講過幾次同我慶祝 so Happy coz C 叔同我同
一日生日 ^^ 之前佢多數會提早同我慶祝而正日就會 call / SMS me & 同 C 叔慶祝 ... 我都識
做0既 ~ Hehe ^^ ... 今年 C 叔要返工 so maybe 有機會同 best fd 過 ~ Um ~ 可惜佢 24 就返
USA 佢走0左又會冇人同我玩 lu @_@" ... 希望走佢走之前可以同佢再唱 K ... 3:30 am 先
bath ^_^" ... 我諗到我0既潔癖係受邊個影響 lor ... maybe 又係 Annie ~ Ha ... 4 am 幾
sleep ...
|