octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 73
累積人氣: 10038
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


跑腿 1 號喪"支力" 分類: 未分類

7 am 要醒  rush 食早餐 then 去阿婆 home 陪佢去覆診...搭的士去到醫院阿婆先發覺漏0左件背

心外套係的士~ 見佢唔開心搞到我都  ... 之後就"tum"番佢... 10:30 am KO 同佢去0左 Mc 記食

0野  ~ 之後陪佢慢慢行返 home ... 拖住佢隻手0個陣 feel 到凍冰冰 @_@" 之後俾我拖到熱番

so happy  then 送佢返到 home 就 Hea ... coz 打算 2 pm 陪佢去護老院探阿公... 佢0地已經

1 年冇見 lu ...coz 上年阿婆做完手術0岩0岩先復原... Um ~ 我好 sleepy  坐係 chair 到釣魚冇

耐仲扒0左係枱 sleep 0左... 1 pm 左右媽咪 call ... 醒0左 then 就提早同阿婆去探阿公...去到見阿

公0既精神一般 then 就坐0左係大堂聽歌等阿婆同阿公慢慢 chat  ... 好熱 ar +_+|| ... around

4 pm 左右就同阿婆坐的士返 home ... 係 7-11 落 ~ 阿婆想食軟雪糕  ~ Ha ^^ 老人家真係同小

朋友一樣 ga  ~ 買0左支軟雪糕等佢食完先再返 home ... 送0左佢返 home 再 help 佢買餸...

勁熱... 汗流浹背...濕晒 +_+" ... 5 pm mission complete  返 home ... Hea 0左一陣就攤0左係床

sleep 到 9 pm 先食 dinner -_-" ... then 睇 TV ... 阿哥早 sleep 又可以 MSN ... 終於見到 online

 mode 0既 Cecilia ~ 同佢 chat 0左幾句... 其實 MSN 除0左 online mode 我多數唔敢 Hi 人... 就

算係 online mode 都驚 Hi 人  冇耐收到 Annie call 同佢 chat 0左一陣 ... 知佢同 C 叔 today

 玩得好 happy 我都好 happy ~ Ha  佢0地 so Lucky ... coz 夜晚冇 la la 行雷閃電落大雨... 之

後同 Melinda MSN 0左一陣 long time no see 佢 online ... chat 0左一陣 Annie 再 call back

^^ ... chat 到 1 am 幾  ...Um ~ 今年0既生日佢講過幾次同我慶祝 so Happy  coz C 叔同我同

一日生日 ^^ 之前佢多數會提早同我慶祝而正日就會 call / SMS me & 同 C 叔慶祝   ... 我都識

做0既 ~ Hehe ^^ ... 今年 C 叔要返工 so maybe 有機會同 best fd 過 ~ Um ~ 可惜佢 24 就返

USA  佢走0左又會冇人同我玩 lu @_@" ... 希望走佢走之前可以同佢再唱 K ... 3:30 am 先

 bath ^_^" ... 我諗到我0既潔癖係受邊個影響 lor ... maybe 又係 Annie ~ Ha  ... 4 am 幾

sleep ...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


小雲 於 2006-08-23 12:06 AM 發表:
網上一齊唱~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都唔唱 K 0既 but if 你想去我都會去
Sorry ar ^_^" late reply ~ 係我 reply 漏0左 jar ...
coz 係 rush reply +_+" re 完就 off 機 lu
Posted at 2006-08-25 03:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ANNIE 於 2006-08-21 01:06 AM 發表:
係呀 明天同你慶祝
不過可能要3,4點 因為hee我會同c叔食lunch
我都想再去想k呀 不如星期二唱吧...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thanks 你 so Much ^0^ ... late reply 添 +_+"
我都想   but Tue 要再陪阿婆睇醫生
約定 ~ 2 yr 後唱 ~ Ha
Posted at 2006-08-22 02:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]