sleep 到 12:00 幾先醒 ... 食 Lunch ~ Sunday 有 Daddy 整 so Good but 佢會冇得0抖
@_@" ... 食完 lunch 都 1 pm 幾 ~ 俾媽咪話0左幾句 ~ 點解講 $ 就失感情...幾親都冇用...無奈
+_+" 一直都唔係好似佢咁諗..自己冇做過最終都硬食 o_0" ... 3 pm 左右先去到阿婆 home ... 其間
同 Annie SMS ~ 佢見到 Makchiman ... Um ~ 佢都係 MK ... but 可惜我要去 help 阿婆執屋
so 想搵佢都唔得 T_T ... 成日冇自己0既私人時間仲要俾人鬧 that's why 我唔想留係 Home -_-
" ...if 返 UK 就 free 番 ... 真係恢復自由 ~ Ha ... coz 要 prepare 阿婆搬0黎我屋企住 &
要執空佢間 flat for 出租... 哇 ~ 去到就砌床...勁 ~ 苦戰 less than 2 hrs 終於 KO then 極速搬
0野 & 搬櫃 ~ within 3 hrs KO ... then 媽咪先到... 執多 1 hr 就暫停... next time 再執 @_@"
阿婆記得我 tomorrow 生日...佢之前記得我農曆生日 at least 知佢好 care 我 ~ 抵我都咁0錫
佢 ... 成身臭汗咁返 Home ... Hea 0左一陣就 dinner ...食完就出0左街買0野... then 返 home 睇
TV ...期間收到 Kit call 問我玩唔玩閃避球... Sorry 又推0左佢 +_+" ~ also 俾佢爆營唔搵佢食
Lunch ^_^" ~ ok ok ~ 一定搵 but I prefer 佢放假玩 full day coz 我唔想 rush 食 lunch ^^ .. .
Um ~ Hea 到 12:00 am Happy Birthday to me ... 收到 Katy 0既 SMS ~ Thanks 佢 so
Much 都幾 surprise coz 冇諗過有 fd 會記得 ( 除0左 Annie ^^ 知佢一定記得) ... also 唔係好
多 fd 知 or 記得我 12:00 am 生日 ~ Ha ... 其實生日對我0黎講已經冇乜特別... 唔知點解
touch wood 講句覺得自己開始步向死亡 ... Um ~ 好"支力" 冇 la la 成家人醒晒...唔關我生
日事... coz 有個好耐冇用0既厠所發臭 -_-" ... so 阿哥叫醒晒 Dad & Mum 整走 D 臭味... delay 我
bath ... 唯有係 chair 聽住歌釣魚 ... 冇 la la 媽咪叫我聽電話 ~ Annie ~ Thanks 我0個陣
仲 10 0下 10 0下冇乜反應... so Sorry ^_^" ... 我一直都記得佢0既生日 ^^ ... but 係 UK 就 miss
0左佢0既生日一次 @_@" ... Um ~ 其實一直都有 D planing ...唔知會唔會成功 Hehe ...
chat 0左一陣 tomorrow 見 ^^ ... bath 完都 2:30 am -_-" ... MSN ... 同 Cecilia chat 0左幾句...
MSN 0既 fd 大部份都唔知我0既生日 coz 一早覺得冇意義 so 0係 UK 識0既 fd 問我都冇講自
己0既生日... Um ~ but 有一個好 happy 0既 suprise 就係見到法國妹 Silvia online also chat with
her ~ 冇諗過佢仲記得我 ^^ ... 佢都算係我0既外國 fd ~ 佢有時真係乜都講我知...有次佢同我
講佢 bf 0既0野我都覺得幾 surprise ^^ ... Yeah ~ 原來我都有熟0既外國 fd 
|