生日已經冇開心0既感覺 o_0" ... 6 am sleep 到 around 11:00am 幾就收到飯碗0既 SMS ...
Thanks ^^ ... 之後 around 12:00 先醒 ~ 刷緊牙0個陣有不明電話 勁驚係 Visa 唔批 ... 點知原
來係 Katy ~ Haha Thanks 佢 again but so Sorry that today 唔可以同佢食飯 應承佢
tomorrow ^^ ... 之後收到 Kelvin SMS ~ Thanks ^^ 其實我真係唔記得 fd 0既生日極之慚愧 
食完 Lunch Hea 0左一陣就去英國領事館拎 Visa - 最大0既生日禮物 ... 見未夠鐘就周圍搵0下
surprise ^^ ...Um ~ 拎完都 4 pm +_+" ... Lucky ~ 2008 but 唔知點解冇乜開心0既感覺 ..
.下一站買公仔...其間收到 Lummi call ~ Thanks ^^ ... 期待 Wed ... 最終都買唔到公仔 +_+ coz
我見到 like 0既0野多數都唔會買之後想買就會冇 -_-" 次次都係咁而後悔... 算 ~ SMS Annie ...
then 收到佢 call ^_^" 其實知佢唔想我 SMS 佢 coz 容易 miss SMS ... but 我真係好驚 call 人
best fd 都冇情講 0_o" 就係咁已經令好多 fd 不滿 but 縱使有不滿 Thanks Annie 仍然
accept 我0既 SMS ~ 雖然驚我都會多0左 call 佢 ~ He ... 繼續搵 surprise ^^ ... 5 pm KO
then call Annie 約佢出 MK ^^ ... 本來 plan 0左去 TST Italian Tomato 食 Dinner then 同佢行
MK ~ Happy 去教協買0野...飲我0既至愛珍珠奶茶 ^^ 之後同佢行0左一陣波鞋街...行行0下收
到 Kit call ~ Thanks ^^ ... 傻 B Annie 又要搭訕 ~ 笑死0左 ... then 曬相...其間仲見到名星-
鍾嘉欣 & 林峯... 改 plan 本來想去食日本0野 but 竟然執0左 ^^" ...then 齊齊去食魚蛋粉 + 凍奶
茶 ^0^ ~ so Good ^^ ... 其間收到 Melinda call ~ Thanks ^^ ...都幾 suprise 佢知我0既生日 ^^ ...
食完 dinner ~ Annie 掙住要請...掙唔贏佢唯有 Thanks 佢請 ^^ Um ~ 送0左 surprise 俾佢希望
佢 like ... 上年冇送生日 gift 俾佢今年又再次天各一方 so 一早打算買份 gift 俾 surprise 佢~
He ^0^ ...Um ~ 原來我自己都一時 forgot 0左之前送過咩0野俾佢 ~ 佢講起先記得 ^_^" ~ 其實
有佢陪我過生日已經係一份最大0既禮物 ...Thanks so Much ^0^ 食完0野行0左一陣拎相再行信
和~ 佢就收獲豐富 ~ 之後慢慢 chat 住行返 Jordan ... 見到 3 個啓社0既 PC 友...已經唔記得
啓社0既0野... 印象中冇 fd +_+" ... but 我仲記得 D 同學... 好快就行到 Jordon lu ... 同 Annie 一
齊真係可以成日笑...佢實在太搞笑 la ... tomorrow 見 coz 過相 ^^ ... 希望我 match 到 D time
la @_@" ...生日絕對唔係大晒 coz 輸0左俾 Annie ... today 係冇影過相 also 因為我話佢殘 so 佢
唔俾我影佢 T_T ... 有 D 失望 ...仲有 2 日... 唔捨得... 返到 Home ... 就灰0左...生日都俾人鬧
講 $ 真係失感情...我的確討討厭 $ ... 都怪自己冇用搵唔到 part-time ... 心情跌到落谷底... 生
日唔快樂 T_T ... bath 完 online ICQ 竟然收到 message ~ Thanks June & Jim ... 睇 TV ... 3:30
pm sleep z_Z ... tomorrow 要早起陪阿婆睇醫生...
|