octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 84
累積人氣: 10049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


生日快樂 !? 分類: 未分類

生日已經冇開心0既感覺 o_0" ... 6 am sleep 到 around 11:00am 幾就收到飯碗0既 SMS ...

Thanks ^^ ... 之後 around 12:00 先醒 ~ 刷緊牙0個陣有不明電話  勁驚係 Visa 唔批 ... 點知原

來係 Katy ~ Haha  Thanks 佢 again but so Sorry that today 唔可以同佢食飯  應承佢

tomorrow ^^ ... 之後收到 Kelvin SMS ~ Thanks ^^ 其實我真係唔記得 fd 0既生日極之慚愧

食完 Lunch Hea 0左一陣就去英國領事館拎 Visa - 最大0既生日禮物  ... 見未夠鐘就周圍搵0下

surprise ^^ ...Um ~ 拎完都 4 pm +_+" ... Lucky ~ 2008  but 唔知點解冇乜開心0既感覺  ..

.下一站買公仔...其間收到 Lummi call ~ Thanks ^^ ... 期待 Wed  ... 最終都買唔到公仔 +_+ coz

我見到 like 0既0野多數都唔會買之後想買就會冇 -_-"  次次都係咁而後悔... 算 ~ SMS Annie ...

then 收到佢 call ^_^" 其實知佢唔想我 SMS 佢 coz 容易 miss SMS ... but 我真係好驚 call 人

 best fd 都冇情講 0_o" 就係咁已經令好多 fd 不滿 but 縱使有不滿 Thanks Annie 仍然

accept 我0既 SMS ~ 雖然驚我都會多0左 call 佢 ~ He  ... 繼續搵 surprise ^^ ... 5 pm KO

then call Annie 約佢出 MK ^^ ... 本來 plan 0左去 TST Italian Tomato 食 Dinner then 同佢行

MK ~ Happy  去教協買0野...飲我0既至愛珍珠奶茶 ^^  之後同佢行0左一陣波鞋街...行行0下收

到 Kit call ~ Thanks ^^ ... 傻 B Annie 又要搭訕 ~ 笑死0左  ... then 曬相...其間仲見到名星-

鍾嘉欣 & 林峯... 改 plan 本來想去食日本0野 but 竟然執0左 ^^" ...then 齊齊去食魚蛋粉 + 凍奶

茶 ^0^  ~ so Good ^^ ... 其間收到 Melinda call ~ Thanks ^^ ...都幾 suprise 佢知我0既生日 ^^ ...

食完 dinner ~ Annie 掙住要請...掙唔贏佢唯有 Thanks 佢請 ^^  Um ~ 送0左 surprise 俾佢希望

佢 like  ... 上年冇送生日 gift 俾佢今年又再次天各一方 so 一早打算買份 gift 俾 surprise 佢~

He ^0^ ...Um ~ 原來我自己都一時 forgot 0左之前送過咩0野俾佢 ~ 佢講起先記得 ^_^" ~ 其實

有佢陪我過生日已經係一份最大0既禮物  ...Thanks so Much ^0^ 食完0野行0左一陣拎相再行信

和~ 佢就收獲豐富  ~ 之後慢慢 chat 住行返 Jordan ... 見到 3 個啓社0既 PC 友...已經唔記得

啓社0既0野... 印象中冇 fd +_+" ... but 我仲記得 D 同學... 好快就行到 Jordon lu ... 同 Annie 一

齊真係可以成日笑...佢實在太搞笑 la  ... tomorrow 見 coz 過相 ^^ ... 希望我 match 到 D time

la @_@" ...生日絕對唔係大晒 coz 輸0左俾 Annie ... today 係冇影過相 also 因為我話佢殘 so 佢

唔俾我影佢 T_T ... 有 D 失望  ...仲有 2 日... 唔捨得... 返到 Home ... 就灰0左...生日都俾人鬧

 講 $ 真係失感情...我的確討討厭 $ ... 都怪自己冇用搵唔到 part-time ... 心情跌到落谷底... 生

日唔快樂 T_T ... bath 完 online ICQ 竟然收到 message ~ Thanks June & Jim ... 睇 TV ... 3:30

pm sleep z_Z ... tomorrow 要早起陪阿婆睇醫生...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


ANNIE 於 2006-08-24 02:46 AM 發表:
我走喇...好唔捨得你地呢
好彩呢個summer有你陪我呢
你要努力呀...去到果邊我就打畀你啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Um T_T ... reply 緊 I think 你已經到0左 USA lu ...
我都好開心你成日搵我出0黎玩
I will 努力 ga la ^_^" 你都要 ar ^0^ ...
等你 settle down 之後先 call / E-mail 都 ok ga
如無意外 I think I will 11 Sep 先去 UK ...
我都唔知到時會點 lu o_0"
Posted at 2006-08-25 03:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小雲 於 2006-08-23 12:19 AM 發表:
生日快樂<--遲來既greeting, sorry...

我都唔捨得annie添...
狐狸大個左, 開心都要成正比咁增多~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thanks so Much  ~ 唔駛 say Sorry ^^ ... coz 我都成日 forgot fd 0既 B-day
No problem ^^ Thanks 你一直有 keep 住睇我0既回憶錄 ar ^0^
 
Um ~ 我都唔捨得 Annie  ...
I hope so la ... but 似乎成反比0既機會好似0岩 D ~ Ha
Posted at 2006-08-23 04:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Annie 於 2006-08-23 12:04 AM 發表:
見你寫左日記...我都懶懶地唔想寫lu
我好白痴呢...其實就黎要走...
自己真係不自然咁唔開心...無奈...
返黎玩得太開心 真係唔捨得返去
第時如果同一間公司做野就好lu 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知你0地有睇 so 我咪 try my best 打日記 ^_^"
Um ~ 我都唔想你咁快走  ... same as U 無奈
but really 要 Thanks 你 ~ coz 我都玩得好開心 because of U
同一間公司... Ha ^^"  我同你都 try 過一齊做 cencus & 漫畫展 ^^ ...Thanks 你 again ^0^
我都希望有機會再同公司做0野 ~ He ^^ ...
Anyway ~ 俾心機 2 yrs 後 I hope 我可以去 US 參加你0既畢業禮 ^^ ...
Add Oil  &  Support  U  ~~~ ^O^ d
Posted at 2006-08-23 04:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]