octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:10245
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
... ...
•
@_@"
•
應該開始忙 ^^"
•
忙 x_X
•
2007 last day ^^
文章分類
•
全部
(681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2008 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (1)
•
2007 年 12 月 (1)
•
2007 年 11 月 (1)
•
2010 年 01 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2008 年 03 月 (1)
•
2008 年 02 月 (1)
•
2007 年 12 月 (1)
•
2007 年 11 月 (1)
•
2007 年 09 月 (2)
•
2007 年 08 月 (13)
•
2007 年 07 月 (18)
•
2007 年 06 月 (4)
•
2007 年 05 月 (11)
•
2007 年 04 月 (28)
•
2007 年 03 月 (33)
•
2007 年 02 月 (28)
•
2007 年 01 月 (32)
•
2006 年 12 月 (31)
•
2006 年 11 月 (22)
•
2006 年 10 月 (31)
•
2006 年 09 月 (16)
•
2006 年 08 月 (31)
•
2006 年 07 月 (31)
•
2006 年 06 月 (31)
•
2006 年 05 月 (32)
•
2006 年 04 月 (31)
•
2006 年 03 月 (32)
•
2006 年 02 月 (28)
•
2006 年 01 月 (31)
•
2005 年 12 月 (29)
•
2005 年 11 月 (11)
•
2005 年 10 月 (18)
•
2005 年 09 月 (30)
•
2005 年 08 月 (31)
•
2005 年 07 月 (31)
•
2005 年 06 月 (8)
•
2005 年 05 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 59
累積人氣: 10245
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 8 月 25 日 星期五
maybe 要暫停 2 wks @_@
分類:
未分類
today 會拎部腦去維修... maybe 冇得 online MSN / ICQ 2wks +_+ ... but I will check E-mail ...
發表時間:2006-08-25 04:14 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 octopusnls 的日誌
)
lummi 於 2006-08-27 09:49 PM 發表:
好多日冇上黎囉~~
呢排淨係上網搵工...
annie走果日....訓過龍打唔到畀佢say bye.... =.=" 失敗!!
依家越訓越晏....
挨左好多日....今日頂唔順終於去睇醫生....哈哈~~
病重中....好辛苦啊~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Same as U 我都好多日都冇上0黎 "_" ...
點會失敗呢 ^_^" ... 可以去佢 diary 留 message or send E-mail 俾佢 ga ma
唉...仲乜搞到病0左 +_+" ... 都係0個句 ~ Take Care
Posted at 2006-08-31 12:47 AM [
編輯
] [
刪除
]
小雲 於 2006-08-27 06:50 PM 發表:
你唔會變豬既, 都唔係成日訓咁多, 一次之嘛, 傻b~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Haha ^^ ... 同你0既反應一樣
Annie 好傻 B
Posted at 2006-08-31 12:34 AM [
編輯
] [
刪除
]
Annie 於 2006-08-26 04:49 AM 發表:
Hi I back to NY la...
yesterday had a heavy rain so today gets cooler
I think I am going to be a pig as I have slept over 12 hours haha
...hope that I won't have jet net <-- is there any spelling mistake
ugly English again ... haha
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Um ~ sleep 咁耐正常 ar ~ Ha
if 你係
我都係 la ... coz 我係 HK 都 sleep 10 幾個鐘 ^_^"
仲乜踩自己0既 Eng ugly ga ... 傻 B ... 我0既 Eng 一定屎過你 ^^ ...
Add Oil la
Posted at 2006-08-31 12:33 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 octopusnls 的日誌
]