9:00 就返0左 IVE 拎 result lu ... 冇乜人...拎完先見到 Katy ... 佢等埋飯碗 & Kelvin 先一齊
拎...我 D result 都幾驚嚇
... 好
ar ... Haha
... pass 就得 la ... 不過見 Katy & Kelvin
有 credit 又真係幾開心0既
... 之後就同 Katy 去0左金鐘 apply 滋擾調查員...影印 & 填
form 0個陣笑料百出 ~ Haha
... 11:00交完 form 就返 Home lu ... 好 sleepy
... 1:00 先
醒 ~ 食完 Lunch 之後再
... 3:00 幾收到阿麗 call ... 同佢 chat 0左陣 ... Oh ~ 我好白痴
ar
... 繼續 sleep ... 6:00 幾先醒... 都係 TV 直落
|