octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 1
累積人氣: 10187
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


白痴 ~ rush +_+" 分類: 未分類

好早醒0左... try 多一次 MSN ... 睇到 news 最少都要等多 5 日先可以修番好 D network service

-_-" ... 唔知點解 sleep 0左好多都仍然好 sleepy  but 都 plan 好0左出 MK & 深水Po 買0野...

but 媽咪想我送0野食去俾婆婆 so 我0既 planing 要再 plan 過... 一去到阿婆 home ...佢又 cry ...

見到佢咁我真係心痛... 我知我做咩0野都冇用 +_+" ...擺低0野之後就同佢 say bye ... 唔想佢再

cry ... 知我再 stay 多一陣佢一定會 cry 得仲勁... 的確有後悔過返 HK ... but 其實點都會後悔...

我寧願佢0地鬧我... 反正都鬧0左咁多年... 無奈  之後就 rush 去買0野 ... 再去深水Po 買... then

返 home ... Hea 0左一陣就出 MK join IVE 班 fd ~ coz 我返0黎飯碗 try try 約齊班 fds 出0黎

食餐飯... 6 pm 拎0左部手機去解碼...又白痴多一次...唔識 backup message ... 最終只可以無奈- 舊

記憶應該刪走... 之前會以為自己會唔開心好耐 but 個感覺原來都唔係咁差...唯一係 lost 0左

Summer 0既 message 有 D 可惜 coz 佢好少 send message >_< ... 7:30 pm 準時到 MTR 等...

等0左一陣飯碗 & Kelvin 就出現 la ... 等埋 Ah B 就去泉章居 ~ 好似係食客家菜... 去到 Oscar &

 Loka 都到0左... but 要等位 also Katy 要開 OT 要遲 D 先 join us ...等到 8:30 pm 左右終於有

位... 坐低冇耐...收到 Ah Chik call  ~ chat chat 0下就出事 la ... 都係 Ah Chik 心水清 remind

我 30 Dec 1 am 機即係今晚要走... Oh ~ 死得  勁 "lor" 咁 say sorry & 留低 D gift 俾佢0地

就 rush 返 home ~ 超級唔好意思 ...

Anyway ~ 真係要 Thanks Ah Chik so Much  

仲有0野未 help fd 買 then 就 rush 買0左先返 Home @_@" ... rush 執0野... 10:30 pm 先 KO ...

then Dad & Mum 陪我去等機場 bus ... 等0左幾 mins 就有架 Taxi 0黎開價車我0地去機場 coz 佢

都要入機場...個司機仲話因為尖東塞車應該等唔到機場 bus ... then 就 $ 100 車 Mum & 我

去...Dad 就返 home ... Lucky ^^" ...真係差 D 走機... 好快就去到機場... 其間 call 阿婆同佢 say

bye ... lucky that today 總算見過佢... 一直都勁肚餓... 搞掂 check in 就同媽咪去0左 Mc 記食

0野... 唉 ~ 今次返 HK 最終都冇食過 KFC & 唱 K ... 的確有 D 遺憾 +_+"... 食完之後就同媽咪

 say bye 入閘... 因為仲要買0野... lucky that 總算買到要買0既0野... then 就等上機 & send

message 俾 fds... also call 番 Kit ... coz tomorrow 唔可以同佢去唱 K lu ... Thanks 佢 so Much ...

 次次搵佢都一定永無托手掙  ... 臨上機 call 多次返 home ...

差 D miss 0左班機... 白痴 @_@" ... I think 如果 miss 0左就一定返唔到 UK ... Ah Chik 絕對係

我0既救星...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


kit 於 2007-01-02 10:40 PM 發表:
妳真搞笑
返搞錯時間
走都搞錯時間

btw
X豔既鄭小姐終於add左我
add左妳未ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok 搞笑 ^^" ~ "lor" 爆 -_-"
Um ~ 咁都俾你串一獲 *_*
我知我又講錯0野...改番 ~ 美艷
佢都 add 0左我 lu ~ Thanks
Posted at 2007-01-03 08:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]