octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 40
累積人氣: 10005
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天


心亂 @_@" 分類: 未分類

11 am Lec. ... 9:30 am 先醒到 ~ 心情非常混亂 ~ 唔知點形容 +_+ ... then rush  食早餐 + coffee

then leave 0左個 MSN message 俾 Summer 就返學 lu ...Group discussion 又冇乜點出聲  

 1 pm 放學 ~ 識0左個 new classmate Tracy - BBC ( HK 人) Good ar  ...唔怪得佢 Eng

咁勁 la ... 上一堂真係俾佢嚇到 O 0左咀 ^_^" 同佢 chat 0左一陣~ 交換0左 MSN 就各自返

home lu ... 一返 home 就見到個 cleaner - 佢勁臭 lor "_"  一定記得佢... 勁肚餓...等佢走

0左都 2 pm... Lunch u_u ... 之後就 Hea 0下打0下日記 & 同 Joni & 大家姐 Karen MSN ...

chat chat 0下 &  打打0下打到差 D late 去見 Doctor ...  5 mins 極速跑去... 時間0岩0岩好 ^^" 

coz 屋企0既 time 快0左... 好快就 KO ... 又係 fluid 積成0既死0野... 死人都唔再做手術...其實一

直都有 around 5-6 yrs 不過冇痛...呢幾日maybe 日日 rush course work 隻手成日壓住張枱搞到又

紅又腫仲有時會痛... now 知冇0野 so Happy   ~ 開心咁跑番 home then 再出去一次過還晒 D

書 & 出 Tesco 買0野~ 打算整 D 0野食 for tomorrow 去 Andra home 一齊食  記得佢講過想

try try 整焗豬扒飯 so 我又 try  ~ 買完0野返 home 都 5 pm 幾 lu ... 天都黑埋 0_o" ...

同 Andra SMS then call 佢 chat ... KKK ~ tomorrow 11:15 am 坐 bus 去佢 home then 玩一陣就

去一直都想去0既 Morrisons ... then 再返 home 同小鸚鵡 Cassie 玩  ... 之後就應該 try 我整

0既焗豬扒飯 ^_^" ... Um ~ 應該有個 Happy Sat ... 同 Andra chat 完就開始整... 整到 7 pm 就食

飯 ~ 亂咁 mix 炒0左個炸菜肉絲蛋白炒飯 ~ ok Good 喎又 ~ 雖然真係好難想像 but 我覺得幾好

  食完飯就繼續整焗飯...  1 hr 就 KO 整0左 1 tray ... 比預期中快 ^^" ... so Happy  ...

整完洗埋0野都 8:30 pm ... online MSN  就收到 Andra's message ... 佢想搵我 design card ...

then 我就 help 佢  ~ 佢搵0岩人 la ^^ 其實一直都 like 整 D web design, graphic 0既0野...

希望 help 到佢 la ^_^ ... 10 pm bath ... 10:30 pm bath 完就收到媽咪 call ... coz 前幾日同佢提過

隻手0既問題... Um ~ 早之唔同佢講 la ... coz 唔想佢 think too much ... 唉 ~ reply 佢我冇事...

點知佢就覺得係我食得太多煙製食物而引起有 D 咁0既問題...仲話會惡化變 cancer  ~ 咁易

cancer 就好 la ~ coz 我都好想早死 x_X ... 安撫0左佢之後就冇事 lu ...Thanks 佢  ...我都要努

力 D 證明俾佢睇我唔係佢諗咁衰... 之後就打0下日記 & help Andra design 張卡 ^^ ... 唔知今晚有

冇 mood ... if 有就會有叮 idea ^^ ...

< 一直在這裡 > - 郭品超 ~ 都幾好聽 ^^ ... Thanks Annie 之前 send to me ... 好多國語歌都係

佢 send to me ~ Good ar






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


annie 於 2007-01-16 10:11 AM 發表:
係啦...我個日記都只係得你一個留言
我諗都係執左佢...哈哈...講笑姐

凡事都唔會太執著
唔開心只係同自己過唔去...
揾d野分曬下自己注意力...
買返包薯片飲下可樂...睇下dvd...
盡情放肆下...我諗會開心d

第時有機會大家一齊去滑雪
不過你地跟instructor學啦...
我就...哈哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你0既日記冇人留言係因為我記得真係搞0左好耐先留到 ga @_@"
so 唔係人人都好似我咁無聊死都要留言而搞 ~ Ha ^^"
唔好執 ar ~ 講0下笑好 la ~ 我一定撐你 ga ^0^ ...
I think 你0既日記有好多 fds 睇 ga ~ but 留唔到言0者
 
Um ~ 你0既 suggestion 食薯片 & 飲可樂 我都比較少...
coz 會肥死 ga ~ Kaka
 
if 有機會同你去滑雪 ~ 死人都去 ~跟邊個學都 no problem ~  Haha ^0^ ...
知你有型仔阿 sir 教 ~ Haha
Posted at 2007-01-17 09:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie 於 2007-01-14 08:37 AM 發表:
i'm back
不過係返new york唔係hong kong
好開心呢...skiing真係好好玩
如果一得閒就可以玩咁就好lu
你做咩心亂呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Cool ^0^ 一留言就講笑一定玩得好開心 la ~ Good Good Good 
我已經一次過睇晒你補打0既 diary la ~ 仲日日有留言 ga ~ Kaka
Um ~ 俾你講到我都好想 try >_< ...
你一定得 ga bor ~ 來日方長 la  ^0^ ...
我冇0野 la ~ Thanks ^^  coz 0個日 10 個低唔知自己做乜 @_@"
try 0左搵 job 都失敗... also 覺得自己太冇用 
又驚自己唔知有冇講錯0野... so 先亂晒 ^_^"
now ~ 乜事都冇 ~ 會繼續搵 job ^0^
你去0左 1 wk 我0既日記就 seems 死寂0左...
冇 friends 留 message to me o_0"
Anyway 期待同你 chat & 睇相 ~ Yeah ^0^
Posted at 2007-01-16 07:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]