octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 41
累積人氣: 10006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天


玩 Full Day 愉快 分類: 未分類

9:30 am 就醒0左... prepare things goto Andra's home 同小鸚鵡 Cassie 玩  ...食0左早餐 then

Hea 0左一陣 11:00 am 就 call Andra ^_^" 睇0黎我太早...搭 11:15 am 0既 bus 去佢 Home ...

11:30 am 左右就到... 仍然唔識落車 u_u ... 去到擺低 tray 焗豬扒飯入雪櫃就同 Cassie 玩 la ~

冇耐 Andra 就同佢 take a shower ... Cassie 真係好幸福 ~ Andra 對佢實在太好 la ~ 用暖水同佢

 take a shower 之後就開暖爐驚佢凍親 ~ but Cassie 又真係好抵0錫  ... 之後就 help 佢 set

Bluetooth 0既 detector &  show Fred's B-day card design 俾佢0地睇0下0岩唔0岩心水  ...

 之後就食 Lunch ~ Andra 整0左雞肉 pasta ... so Good ^^ ... 期待 Dinner 0既焗豬扒飯 ... Lunch

 完就睇 movie - 墨斗先生...套戲都幾得意 ^^ ... 睇0左一半 Andra 就車 Fred 去 join party ...

so 就搵埋我遊車河... 6 pm 未夠就返到 home ... prepare 焗豬扒飯0既 last step ... 整 tomato

sauce ~ lucky that Andra 有磨菇... Good Good Good ^^ ... 用 cheese mix can tomato soup &

mushroom ~ 正  ... cover 係 D 焗豬扒飯上面 ~ 擺入 oven ~ KO ... 等 ... 睇 TV ... 有 Harry

 Porter 第 3  集 but 我掛住 D 飯... coz 咁上0下就可以拎出0黎 cover cheese 係面再焗就食得

 la ^0^ ... 7 pm 食 Dinner ... 好成功 ar 個 look ... 仲好香 ~ 勁開心 ^0^ coz 第 1  次整...有咁0既

 result 都已經好滿足... 食埋之後我俾 75 分 ~ 好正  but 我覺得個 sauce 有 D 甜~ 下次可以

improve~ 我對自己0既要求都幾高 ^^... but D 豬扒真係好得 ^^ ... Andra 勁 like ^^ ... 可惜 Fred

 去0左 party ... 又唔可以 try fresh ...Fred like 我上次整0既炒飯 ~ Happy ^^  今次都留0左半

 tray 俾佢0地 ~ 之後就同 Andra 睇埋墨斗先生... also 同 Cassie 玩... Cassie 終於都俾我摸佢0既

頭 la ... 仲 feel 到佢勁 enjoy   ~ 好開心 ^0^ ... 10:30 pm ~ Andra 就車我返 home ...

Thanks 佢 so Much ~ let me 玩0左 1 日 ~ so Happy  ...返 home take a shower then 就 Hea

0左係床 sleep ... 好"支力" lu  ... around 1:30 am 就 off 機 sleep lu ... coz tomorrow 約0左

Auntie Rosa ...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


annie 於 2007-01-19 12:08 PM 發表:
係呀 我都好想你黎呀
到時希望唔洗返工啦...
因為我可以陪你去玩嘛...不過最重要係有銀彈
你黎我樹 我都唔係好識路
雖然日日返工都o係broadway(旅遊區)
但放工就返屋企...
所以你黎我都要睇旅遊書...哈哈...期待
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ~ 我講過要去睇你畢業 & help 你影相 ga ma ^^
2008 年...我記得 ^^ ...
我都要儲 $ ~ 要去 USA 喪玩 ~ Ha ^0^
if 我去你度我一定做足功課0既...旅遊書就一定要有 la ~ Hehe
我都好期待... 希望可以係 UK work 1 yr ...
then 就會 free D 去 USA 搵你 ^^ ...
Posted at 2007-01-20 06:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie_sho 於 2007-01-19 01:47 AM 發表:
嘩 。 。 。 包 三 餐 咁 我 咪 好 著 數
哈 哈 。 。 。 不 過 唔 好 喇 。 。 。
因 為 我 又 會 欠 你 人 情 呢 KEEKEE
而 且 我 地 又 唔 係 有 錢 人 RIGHT﹗
我 之 前 聽 我 舅 父 講 上 網 買 機 票 好 平
佢 由 NEW YORK去 德 州 一 百 蚊 美 金 都 唔 洗
如 果 係 咁 。 。 。 我 去 你 果 邊 可 能 都 唔 洗 咁 貴 。 。 。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Haha ^_^" 包你 3 餐 only 係 home 整 ...
not 係出邊食 ga ... coz 係出邊食真係好貴 ^_^
if 係屋企整就平好多 la  
欠咩0野人情 ar ...
最 fd 係你 la ~ if 我去 USA I think 你都會對我好好 ga la ~ right
不過而家住緊0既 house 好似8 月就滿約 ga la ...
到時我又唔知搬去 where +_+"
Um ~ 我都唔係好 like 改變 @_@"
Anyway ~ 我會期待你0黎 ga  ^0^
Posted at 2007-01-19 08:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie 於 2007-01-16 10:17 AM 發表:
你令我諗返起我隻雀呢
我果時都有同佢沖涼...不過係佢自己沖
我見佢玩到咁上下 又倒d水畀佢
佢係我自少o既朋友呢...有時發夢都會見到佢
仲會見到好多隻佢...又見到好耐未洗籠...又未餵雀粟
哈哈...我好開心呢
不過佢臨死時好辛苦 所以我勁傷心

睇黎你去錯左英國讀書
你應該走去隔離法國學廚
因為你實在好enjoy煮野食呢 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都有諗起你隻吱吱 ar ...
also 有同 Andra 講 my best fd ( 你 ar ^^  ) 都會放隻雀仔出0黎同佢玩
Um~ 我都有諗起我隻了哥... 同雀仔玩真係幾開心
if 你0黎 UK 我可以帶你去 Andra home 同小鸚鵡 Cassie 玩 ga  ^^
佢真係好 cute & 好抵0鍚 ga ~ I think 你一定 like 同佢玩
 
唉 ~ 學乜鬼廚 ar -_-" 我係唔知點可以補償番我0既唔好意思...
so 先整0野食 jar , coz 我又冇 $ 買 gift 送俾人...
整0野食又唔會好貴 also 有心意 & 都見得人 so 咪整 lor ...
我真係唔 like 整0野食 ga ...
also 整0野食都要睇0下整俾邊個食 la
你0黎 UK ~ 我一定包你 3 餐 ~ Haha ^0^ v
Posted at 2007-01-17 09:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]