octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 96
累積人氣: 10168
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


繼續玩 ^^ 分類: 未分類

Today 終於有時間搵 Auntie Rosa help 佢整電腦0野 etc. 佢約0左我 1 pm 去海富飲茶... 11 pm 先

醒 & 食麵 ... 1 pm 準時到... 等0左一陣 Auntie 就到 la ... 送0左包豬肉乾俾佢 ^^ ...  coz 返 HK

都唔知有咩0野可以送俾佢 ~ Lucky that 佢 like  ... Um ~ 佢上年因為 Ryan 間中都會請

Melinda & me 食0野...今年 also 繼續請我飲茶 & 有時會整 D 0野食 to me ... 勁唔好意思  ...

同佢食0野 ~ chat 0左好耐~ 知多0左好多0野 ~ 同佢 chat 其實都幾 Happy ~ coz 佢夠直接 ~

有0個句就講0個句 ~ 笑死0左   2 pm 左右就車我去佢 home ... around 5 pm KO ... 佢車番我返

 home also 送0左個 cake to me  ... Thanks 佢 so Much ^^ ... 之後就繼續 modify Fred 張卡...

6 pm 左右...煮麵 dinner ... 其間收到 Andra call 同佢 chat 0左一陣 ^^ ... 食完 dinner 就 KO 埋

張卡...then Hea 聽歌...10 pm bath then 洗衫 & Hea ... 11:30 pm Cecilia 放工~ 同我講0左幾句

又再一次失望...或者係最後 1 次...究竟係佢變0左定係我咁本唔熟佢...唉 ~ 我真係唔 like 人講大

話...算 la ~ 無言  also 覺得好好笑  around 12 pm 佢走0左 coz 佢 bf birthday ... 其實

this wk 佢都冇係 home sleep ... but 都唔關我事 ~ 只不過好多時都係成間 house 得番我 1 個

之後 call Summer chat ~ so Happy  ... 好掛住佢 >_< ... 今次0黎 UK only 識0左 Summer  1 個

best fd ...可惜佢因為 work 而走0左...好人唔易識...我真係好幸運~ 我找到了  chat 到 around

2 am ... coz 佢0既電話冇電 ~ 真誇張  ... but 真係開心到 sleep 都會笑... 佢0既幻想力真係豐

富...正一傻瓜0黎 ga ... 2 am 幾打0左 MSN space coz so Happy ^^ ... then 就 sleep lu ... coz

tomorrow 有 lecture but 1-5 pm ^_^"






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


annie 於 2007-01-19 12:14 PM 發表:
o下 咁大張床瞓一邊
畀我實瞓中間...大字型咁瞓...kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Haha   ~ 你咁細粒...俾你大字型咁瞓都瞓唔晒成張床 la
笑死我 la  ...
原來間 house 31 june 就到期 ga la ... july 都唔知會搬去 where @_@"
maybe 到時冇大床 ^_^" ...
Posted at 2007-01-20 07:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie 於 2007-01-16 09:10 AM 發表:
見你果句...成間屋得返你一個...時
我突然好想放假就去你果邊玩呢...
不過...依家銀彈短缺...
但我真係想想地黎你果樹呢...keekee
到時...就會同你孖舖...kaka
你唔好踢我落地下就得...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 聽到你咁講已經好心足 ... Thank U so Much ^^
唔緊要 ~ 我都好想去 USA 搵你 ~ 我都要儲 $ ...
你幾時0黎我都一定歡迎 ~ 仲一定開心爆
Um ~ 除0左孖舖... 我都唔知可以俾邊度你 sleep la ^^"
but 我張床好大 ~ 而且我不嬲 sleep 都唔多郁 ga
至今我張床0既右手邊仍然係空0既... 得 D 毛公仔...
我已經習慣0左 sleep 係一邊 only ~ 睇 my space 0既 photo 都知 ^_^
so if 你0黎我一定唔會踢你落地 la ~ Haha ^0^
我會期待0既
Posted at 2007-01-17 09:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]