octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 38
累積人氣: 10003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 19 日  星期五   雨天


Kick boxing kick 出事 -_-" 分類: 未分類

11 am Lec. 9 am 左右就醒0左...食早餐 - 煮麵 + coffee ... around 10:45 am 就返 Uni. ~ 上網 ~

見到 Annie upload 0左 new 0既日記  also 見佢留0左好多 message to me ~ so Happy  

Thank U so Much  次次見到佢0既 message 都會好開心 ~ Haha ^^ ... 好快咁 check 完就上

lecture lu ... today mainly group discussion +_+" 其實 D 鬼講0既 point 都係好 straight

forward ... but 個 lecture 0既 reply 係 well done ~ Good point... 而我就仍然冇0野講 @_@" ...

 唉 ~ try 唔到 my best la ... Eng 0既 special term 我識聽唔識講... 真係灰0左  ... 11 am 準時

走人... 返 home lunch ... 知有 agent 0既人0黎過...唉 ~ 已經 miss 0左 4 次...coz 我真係返0左學

 or 有事唔係 home ... 而 Cecilia 都好少返 home ... so sorry to D 調查員 +_+ ... 未整 lunch 之前

收到媽咪 call ... 要我寄 ID copy & student card copy 俾佢 help 我代拎 International student

Visa card...換卡 @_@" ... 同佢 chat 0左一陣... Um ~ 我梗係記得... 俾佢講到我好似 forgot 0左

佢咁 +_+" ... but 1 句問候都"tum"得佢好開心  ... 2 pm 左右就煮麵 lunch ... then 就返0左 Uni.

影印再去 post office 寄0野... KO 就去 job center 再打電話問 "_" ... manager Mon 先返 !?

 ok la ~ Mon 再打 T_T ... 真係好驚打電話 ~ 滴晒汗 ar  ... 3:45 pm 時間仲早...去0左 Co-op

睇0下有冇0野買 ~ 好耐冇0黎過 lu ... 以前住 Robbins 間唔中都會去 Co-op... 買0左 D 0野見仲

未夠鐘 kick boxing 就去0左 agent 問0下 house 0既問題... Oh  時間冇多要盡快搵人頂...

4 pm 準時去 kick boxing ... today 好少人... 始終都同 D 鬼唔熟 ... 知道 Amy birthday  佢0地會

去 Pub ... but 因為唔熟 so 佢0地都唔會 ask me ... 算 la ~ 今年真係細膽0左...識人少0左...

2nd term 要 add oil 識多 D fds  ... today 教 combo ... 唔係好 follow 到... coz 太耐冇 kick ...

之後 pratice 0既時候又臨尾香... 被人撻落地唔小心搞到右腳拗柴  ~ 0個 1 刻真係勁痛 but 夾

硬頂... 隔0左一陣又好番 D ... 頂0左 20 mins ... 玩完... 我冇 join 佢0地 free fight ... 換0左衫同

佢0地 say bye 就走先... 返 home 整 dinner ... 冇耐又再收到 agent 0既 SMS tomorrow 0黎 ~

Um ~ reply 佢 tomorrow 冇人係 home ... Mon 先有~ 唉...真係搞0左咁多次都見唔到 ~ 有 D 內

疚 ...之後就炒蕃茄腸仔螺絲粉... Good ^^ ... 食完 Hea 0左一陣 8:30 pm 左右就 bath ... 除0左右

腳腳腕腫0左少少~ 仲有其他地方被人打瘀0左   Kick boxing 真係好高危... 尤其係男人最痛0既

位置-_-" ... bath 完洗衫 ... 睇0下 fd 0既 diary & 打0下 diary ... 11 pm 幾收到 Summer call ~

估到佢收到我寄俾佢0既0野...同佢 chat so Happy  ~ 見佢有 MSN so 就 webcam chat ...  

冇耐 Cecilia 放工返 home ...佢同 Summer say Hi ...but 勁大聲搞到個咪 "VeeVee" 聲  ...

之後同 Summer chat 0左一陣就收線 lu ...

tomorrow 去玩... 希望好玩 la






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


annie 於 2007-01-20 11:12 AM 發表:
男人最痛...你又心痛....哈哈
唔知點解返左黎一個星期...對腳都好痛....
唔知點解...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Um ~ 唔係心痛...係身痛 +_+"
腳痛可大可小 ga ...Take care ar
呢 2 日都出0左去玩 full day ~ 勁"支力"...
冇打日記 also 冇睇 fd 0既日記...
just online MSN 掛網 Hea 係 bed
Posted at 2007-01-22 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]