之前 join 0左 Uni. 0既 trip 去 Stonehenge & Salisbury... 上年去過... 今次 coz 見個 price 平
so 就去多一次 ^^... 7:20 am 集合 @_@" ... 6 am 先醒...好 sleepy ... 隻腳仲腫0左 ... 行都行
到"吉"下"吉"下...勁灰... 見 late ... coz 應承 Candy 去 join 佢 & 另一個 fd ... send 0左 text ...
call 埋都冇人聽...唯有 rush 去 join ... 行到途中等0左一陣就見到佢0地 la ... then 就去 Uni. 門口
等車...7:30 am 上車...有 D 雨 +_+" ...4 hrs 0既車程... 聽歌 & 恰 ... 去 Salisbury 先...未入過
個教堂...today 終於有機會 la ... 入面真係幾靚...可惜唔俾人影相 ... but 都偷影0左好多 ...
之後同 2 個 candy - (Chem & Stat. )& wendy 熟0左...之前都識佢0地 but 冇 chat ... 1:30pm 要
上返車...我其實想早走 but 又唔想離群... so 等佢0地影相 +_+" 好驚 late 0既感覺...之後就開口
remind 佢0地再唔走一定 late...雖然都係一齊走 but 感覺唔多好 "_" ... 好似做0左衰人咁 @_@"
之後就 rush ... 0岩0岩好趕得切 ... lucky that 帶定 lunch ... coz 之前都有打算買... 上車
食0野... then 好快就到 stonehenge ... Um ~ 1 hr ...又 rush ... 行0左 15 mins 左右落雨 + 冰雹
... crazy ... 之後就同 Stat 0既 Candy & Wendy rush 睇 ... 到尾又出太陽 so 有 rainbow ~
佢0地見到勁開心 so 就 help 佢0地影相 then 就去 shop 買0野就上車等... 4:30 pm 左右走人...
臨走都識多 2 個 fds ... 台灣人 Judy & her fd ^^ ~ 因為 Judy like 影相...見我部 DC pro. 就同
我 chat la ^0^ ... Lucky ...chat 0左一陣就再 Hea ... 竟然落大雨... lucky ^_^" ... 之後又再聽歌
sleep...行0左 1 日隻腳好番好多 ... 7 pm 左右返到 Plymouth ... then 返 home 食 dinner ...
期間收到 Andra call ~ 佢 tomorrow 會同 Fred 去 Trago Mill ... 問我去唔去 ~ Hehe ^^ 有得玩
一定去 ^0^ v ~ bath 完 ... Hea 0左一陣 ... 12:30 am 左右就 sleep lu ..."支力" 
|