octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 37
累積人氣: 10002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


Day trip 出 London ^0^ 分類: 未分類

大日子  ... 今年 1 st time 出 London ... 5:30 am 已經要醒 ~ prepare ... coz 唔可以 late ...

coach 唔等人... 食早餐0個陣已經收到 Andra 0既 morning call ~ Haha ^^ ...佢驚我醒唔到  ...

last min rush 去 coach station ... 早到 ~ but 仲未見 Andra & Fred  ... 冇耐 Maga bus 都到

0左... so 就 call them confirm ... Lucky that 佢0地就到... Yeah ~ 7:30 am on time 出發 ^0^ ...

同 Andra keep chatting ^^ ... 間唔中有時聽0下 mp3 & 釣魚  ... 1 pm 先到 London ... call

Joyce confirm 1:30 pm 0係 China Town 見  ... then 就同 Andra & Fred 買 day pass 搭 tube

去 China Town ... Sat 0既 London 原來好混亂 +_+" ... tube 又勁 busy ... 到0左 Piccadilly 又唔

係咁識行去 China Town ...行0左入 Soho 區 ~ 1st 見到 Soho 出名0既 pink colour & sexy girl

因為Sat ... but 幾尷尬  coz D sexy girl 會周街兜搭... 之後勁快行番出大街...俾 Fred 笑我周圍

亂行 ^_^" ... 我平時都係行 Soho ga ...but not Sat ... 估唔到平日0既 Soho 同假日0既差咁遠  

on time 到0左 China Town ... Andra 勁開心周圍睇0野 ^^ ... 而我就 call Joyce join 佢... but 我

竟然 forget 0左泗和行點去...搞到 Joyce 0黎 join 我0地 ^_^" ... so Happy 見到佢  long time

 no see ... 邊 chat 邊行... target 係去泗和行買0野...到0左之後 Andra 瘋狂購物 ... 而我都買0左

D ... 買完0野 ~ Fred 要去 Beer ... so 就去0左 Pub drink ... 途中 Joyce 竟然係 Andra 面前講番

起我上年飲酒0既舊事 -_-" ...唉 ~ 我都唔係 alcoholic  ... Joyce 都係聽我提過之 ma ... 都冇同

過佢 drink ... 搞到 Andra 勁開心話知我係衰0野 ^_^" ... 我唔 like 飲酒...上年都係間中要 social

飲...之後係 Pub Hea & chat 0左一陣 ~ 仲同 Joyce 影0左合照 ~ Happy  ... Thanks to Fred 請

我0地 drink  之後就打算去食日本0野 but 又要排長龍 ~ Um ~ Joyce 都有事要走先 ...then 

 Fred suggest 去飲茶 ~ 估唔到鬼老都 like 食 Chinese Food ^^ ... next time 一定要帶 Andra 再

去0個間日本0野食 ~ coz 大件夾抵食 also 平  ... then 就去0左 Fred 平時去開0個間茶樓 ~

福建炒飯真係好 Good ^^ ... 埋單又係 Fred 請...我同佢講 HK 人 like AA 制... but 佢話同朋友就

會~ 我係 Andra 0既 fd 就唔俾我 pay ... 整多幾次炒飯俾佢食就 ok ^_^" Thanks 佢 so Much

整多多都 no problem ... 整0左 2 次0野食 ~ Fred 都係 like 我整0既炒飯... 反而 Andra 就 like

焗豬扒飯... 外國人口味始終都同 HK 人有分別  ...時間無多...Andra rush 買埋 D 小食 then 就

搭番 tube 去 coach station ... on time 5:10 pm 到 ... but 架 coach delay ^_^" ... 上0左車 Andra

今次同番 Fred 坐 ~ 而我就聽歌釣魚  唔知點解全程都諗起 Summer ... 可能好想同佢去玩... 識

0左佢 4 個月... 同佢熟0左又要走...都冇機會同佢去玩...知佢 like 周圍去...我都 like ^^  if 係 UK

有機會再去其他地方玩一定搵 Summer  ...around 11 pm 返到 Plymouth ... 返到 Home 仍然好

happy ...day travel 始終比較 rush ... next time 要去 Wax Museum ... coz 好 Good ^^...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]