終於可以瞓番覺好0既... sleep 到 around 12:00 先醒 ^^ ... then 食 Lunch ... 肚瀉 ... 1 st time
同 coursemate Tracy MSN ^^ ... 之前都提過佢係 BBC ...today 知佢 only 識講中文唔識睇...then
同 Kit MSN ~ 佢開0左 ftp 俾我 download Hocc concert 0既 song ~ Thanks so Much ~ 已
經好耐冇新歌聽 lu +_+" ... 鍾意聽歌0既我近排 out 0左 lu Hea 到3 pm 左右有人 press 門
鐘 一開門 ~ Andra ... coz 佢知我病0左 ~ 買0左好多0野0黎俾我 ... 勁唔好意思 ~ but
好多0野我都冇要到... 被佢迫我要0左 D 豬扒水果 etc.~ Thank 佢 so Much 有人 care 自己
0既感覺原來好 surprise & 好開心 ga 不過我又唔想欠 fd 0既人情... 其實 1 句問候已經好滿
足 lu ... 4 pm 有 lec. ... 3:30 pm 就同 Andra 一齊走... 佢提早放工 ~ 真係令人羨慕 ^^ 同佢去
到 bus stop 附近就 say bye 返學... 5 pm 放學返 home ... Hea ... 6:30 pm 整 dinner ... 因為
Andra 0既豬扒...我就整0左煎豉油豬扒炒螺絲炒 ~ so Good I think 以後都可以 keep 到水準
整煎豉油豬扒 ~ 味道有 Daddy 整0既 9 成 ~ 勁 ^^ ... 食完就 Hea 0下... 補打番 D 久違0既日
記... 好多都 forgot 0左 ... bath 完 ~ 再 Hea ... 心掛掛 ~ 不過又驚太麻煩 ...
最終都係 sleep 
|