octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 40
累積人氣: 10112
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 20 日  星期二   雨天


Happy Tue 傷心 分類: 未分類

10 - 11 am lec. 之後約0左 Tania 俾番隻 photo Cd to her ... KO then 打算出 city center 買0野

but Tania 佢話得閒陪我出去買0野  唉...我想買  gift 俾 fd ar "_" ~ 感覺好怪  ... K .. 買完我

覺得勁"lor"   11:45 am call Summer & 返 home 整 lunch 等佢0黎  ...火車 12:35 就會到...

12:45 pm 佢就到 lu ... 送0左 gift 俾佢...佢0既反應係傻笑  ... then Lunch 都 ok la ... 1 pm

Lunch ... 有 red wine + grill 辣香草雞扒 + 白菜 & rice  then 收到 Andra's SMS ... invite us 去

 Subway lunch... so Sorry to her & reply her 我0地 lunch 緊  ... 2 pm lunch 完 ...等 Summer

Skype with her family  之後就同佢出去買0野  till 5:30 pm ... 大豐收   Thanks 佢0既

gifts - punk feel 手鍊 + 老鼠仔鎖匙扣  but 我都係覺得條鍊粗0左 D ^_^" ... 一直都好鍾意

punk feel 簡單磨沙瓦色0既手鍊 or 介子... 不過都唔敢買...就算買0左都唔敢戴  因為覺得自己唔

match ... Anyway ~ 都幾 like 條鍊 ~ 1st 手鍊 - 型  ... 之後 Summer join Andra dinner in 華天

(中國餐館) 而我要返 home 拎 DC then join 0左 佢0地先 ... 7 pm 玥 join Aunite Rosa ... Summer

竟然 forgot 拎我份 gift ~ lucky that 我要返 home 拎 DC 就拎埋份 gift 俾佢... 又"lor" 多一次

coz Andra 見到份 gift ... but 幾"lor" 我都 try 過 la ... 又唔係唔見得人 ~ 只不過傻仔0左 D 0者

Haha  ... 同佢0地 chat 0左一陣 6:45 pm 就搭 bus 出 city center ... 早到...等... 凍到流鼻水  

call Auntie Rosa 佢冇開 mobile ... then 就繼續等... 等0左一陣見到 Auntie ... 佢搵0左我上 Casino

拎 gift 先... 原來新年 Casino 送豬仔 $ 箱... so 我都有 2 個... 7:30 pm 上0左去頤和園食年飯...

包場... pro. ... 食食0下收到 Andra & Summer 0既 SMS but 想 reply 0既時候 Auntie Rosa 會問我

好多 Q ... 最終我都係唔 re 住...食完飯 Auntie 又打包0左雞燒豬俾我拎返 home  本來有 K 唱 but

 我都唔識 D 人...想唱都唔會 ... 9:40 pm 左右... 同 Auntie 走先... Thanks 佢 so Much  .. 返到屋

企都係 10 pm 幾... 好攰  but 一開機就 MSN with fds... 都係 Hea 到 1 am 幾先 bath & sleep

around 2 am ...

Today 過0左 1 個 Happy Tue ^^ ... 不過我0既感覺係失敗... 仍然冇 job 做仲用緊屋企 $  +_+" ...

最衰0既係...我係一個憑感覺做人0既人... today 0既感覺... 開始驚...唔知點講 just feeling 自己的確

冇信心... 連自己都對自己冇信心... 真係好失敗  






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


annie 於 2007-02-23 10:23 AM 發表:
好開心呢...星期二day off呀...隻字無提返學...
我都唔知點講...唔洗返工...感覺係開心
可能真係覺得做得唔開心...
希望明天下午都唔洗返啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係 day off ar ~  第 1 句咪返學 lor ~ Hehe
只不過 just 1 hr 0既 lecture ...
so 上完就 prepare 等 fd Summer 0黎搵我玩 ~ Ha
Um ~ 我都明返工唔開心0既感覺真係好灰 @_@"
Anyway ~ Good Luck & Support U
Posted at 2007-02-26 07:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]