octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 54
累積人氣: 10126
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 22 日  星期四   雨天


Lec. + prepare 整 Fri. dinner 分類: 未分類

 11 am 幾收到 groupmate Coral 0既 SMS 醒0左  ... 佢一陣唔得閒做 group report ... so 我就

forward text to Nic. ... K ~ 我仍然會 2 pm 到 library join Nic. 傾0左個 group report ( field

work - EMS of Zoo )... then 就起身 lunch ... 2 pm join Nic. ~ 好快就傾完 coz Nic. 一早 plan 好

0左 & 我0既 Eng 又搞到佢有 D 無奈... plan 完我就負責打個 draft report 先  coz 我乜都冇做過

@_@" ~ next wk 再傾 ... 仲有 1 hr 先 lec. ... 我又返 home Hea ... 4 -5 pm lec. ... 之後就再出去買

0野...好快 KO 返 home 就開始 prepare 醃肉 for tomorrow night 0既 dinner ... also mainly 係要煲

青紅蘿蔔排骨湯 coz Auntie Rosa 話 like 飲湯 ~ Andra 都 like  ... 1 st time 煲呢個湯... 之前

only 識煲肉清湯 eg 雞, 豬, 牛... 唔會加其他料 coz 我唔 like ... also 其實自己都好少飲湯 ~ 都係唔

like ~ Ha  ... 整到 around 7 pm ...接近 KO ...整 dinner 即食麵 + 腸仔蕃茄蟹柳 ect. ~ Good

之後 9 pm 搞掂晒醃雞柳 + 煲0左 青紅蘿蔔排骨湯 ~ seems 都幾 ok  ...then 就可以 Hea 一陣...

then bath ... 再 Hea ... then sleep ...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]