Mon 冇 job 做 ~ this wk 由 Tue 開始 6 am - noon ... tomorrow Summer 會0黎 ~ Happy ^^ ...
plan 0左 tomorrow night 打邊爐 ~ 已經 prepare 0左好多料 ^0^ 要出去買湯底... 沙爹+ 雞湯 ^_^
買齊0野返 home prepare ...煲雞湯 & 浸竹笙 & 冬菇 & 牛柏葉... 整到 3 pm 都未食 Lunch ~
收到 Andra SMS 佢會同 Fred 0黎睇 Bday gift 電腦櫈 ~ Yeah ~ Happy ... call 佢知佢0地未
食 Lunch so 就整 Lunch 同佢0地一齊食 ... source 腸仔 mix 意粉 & 焗0左 wedges & 意太利0既0野
食 ( veg 卷) also 買0左 Andra like 0既馬拉糕 蒸俾佢做甜品 ... 太突然 so 好 rush & 亂 ... lucky
that 都好快 KO ~ Fred 睇完張 chair ~ 佢 like & 會收 ~ Yeah ~ Happy ... 終於收0左
Summer & 我 plan 0左好耐0既 gift ^^ 食完 Lunch ~ 好飽 ^0^ 5 pm 左右佢0地就拎埋張 chiar 走
~ Cheers ... 之後我繼續煲雞湯 & 洗0野 ... SMS Summer 話佢知 Fred 收0左份 Bday gift 
之後 around 6 pm KO 所有0野 ... 上網 Hea ... 7 pm 仍然好飽... 叮番熱未食完0野 veg. 卷... 之後雞
湯都煲好 ~ Good ^^ ...再 Hea ^_^ 9 pm bath ... 又 Hea ... 同 Summer chat 0左一陣就 sleep coz
tomorrow 返 6 am ... but 我 2 am 幾先 sleep ^^" ... 期待 Tue ...
|