12:00 幾先醒
...Annie 走0左 lu ... 仲諗住可以0係佢走之前 SMS 佢
...感覺有點 down
"_" ... 煮麵食... 之後去0左 bank 整0野...Hea 到 3:00 左右就拎晒所有0野返公司...4:00 左右交
晒所有0野之後就走 lu...之前媽咪叫我同 Iris 講聲多謝 but 對住佢我都係驚到乜都唔記得講
...走0個陣見到 Vivian ~ 同佢 say 0左個 Hi & Bye ~ Ha
... 之後 Forget 0左... maybe
返0左 Home o_0" ...我係一個唔識講0野0既人...成日對住人都驚...之後就會口"窒窒" ...進入問
答遊戲...係人0地問...我 only 會答
... 改唔到... "_"
|