THE THIRD WORLD WAR
ANGEL VS DEVIL
3:30 KT MTR... late 0左 D "_" ... 一去到 only 見到 Aeolus ^_^" ... 等到 4:00 左右 Aeolus
收到 call 去 Mc 記搵位先 ... 又等... chat 0左一陣 ~ 終於見到 MFA 副主席...食0野先
...
Aeolus 知我想換狗仔就食開心樂園餐送0左隻狗仔俾我 ^^ ~ Thanks ar
... 食完0野就趕住
整 leaflet & Pass ... 期間 Li 都0黎左...brief 0左就 join 番 chairman ... 唉 ~ 落大雨
...then 坐貨 Van 去 KT Live House set 0野... 死 la ~ 好似乜都未搞掂咁... 有 D 驚會冇人
0黎睇添 o_0" ... set 到 6:00 左右 rehearsal time ~ 亞藍隊 band Python 最早到 ^^ ... Good
ar ^0^ ... 不過佢0地要等... re 到 7:30 我0地都未 prepare 好...0個陣已經好多人等緊入
場...Oh ~ D walkin ticket 竟然唔夠賣 ~ so 我幫 blackcow & 小雯佢0地 hold 0左飛... 真係多
人到估唔到 lor ... 我0地都非常"呢 Hea" ... Oh
... 個 show delay 到 8:00 幾先開始...
Python 玩先 ~ 雖然我忙緊打手印 but 都聽到亞藍隊 band 玩得幾好 ~ D 氣氛都幾 Good
~ 勁 ^^ ... 之後0既 battle 打鼓 & 結他都好勁 ga ... 一直 Hea 0係 counter ... 11:00 幾先
完 show ... 11:40 左右先清完場...比預期中 late 0左 40 mins o_0" ... 執晒0野照舊去食0野 &
show 後檢討... 分 2 批人去九龍灣大排擋-金利來...Li, Aeolus, 日, "勳" & Me 坐 Taxi 搵位先...
點知司機唔識路...我0地唔知去0左邊...搞到要用電話求救...整0左一輪終於去 MTR join 番大隊
^_^" ... 不過一直落住雨...感覺很差
... 大排擋 D 0野的確幾好食... 邊食邊檢討 ~ 有
committee 讚亞藍 & 佢隊 band ^^ ... Good ar
~ 食完都接近 2:00 lu ... coz Aeolus 冇車返
Home so Chairman 車佢去 TST 轉 van 仔 ~ 我又可以跟隊...Thanks ^^ ... 佢車0左 Li, Aeolus,
"勳" & Me 先 then 再返九龍灣 join 番其他人... Good Show
~ 好成功 ~ 搞一個 show 真係
唔易...入 MFA 唯一得到0既就係 show 後0既成功感
... 都幾好玩 ^^ ... MFA maybe 11 月
左右可能會再搞 show ... but 我冇得搞 lu "_" ... 今年識0既 committee 都幾好玩

Special Thanks to 亞藍, Blackcow, 小雯 & 佢 bf 力撐呢個 show

|