約0左阿麗 9:00 0係金鐘 MTR ...齊齊去 UK 領事館 apply Visa... 好快就整完...如無意外
tomorrow 3:30 可以拎 lu ~ 10:45 左右就同佢食 Mc 記早餐
... 冇晒狗仔
... 開始同佢
有計傾 ~ Haha
Um...之前應承0左下晝會探阿公 so 唔可以同阿麗一齊去睇 Notebook lu ~
唯有下次 la ^^ ... 去到醫院餵阿公食流質糊仔...佢又有時語無倫次...返到屋企話番俾媽咪知...真
係邪 ar ... 原來阿公所講0既毛公公打電話俾佢已經冇可能 la ~ 何來電話 ar
... 點知媽咪話
毛公公死0左幾年 lor
~ Oh ... 唔通阿公撞鬼
...
|