octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 73
累積人氣: 10649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 21 日  星期六   陰天


感覺怪怪 =_=" ~ 失敗 !? 分類: 未分類

 Redo project 0既 literature review 至 6 am 幾先 KO then send it to Andra help me proofread

~ Mon 再交... Sleepy  要做其實都 ok ... 只怪我太 lazy  次次都搞到 high risk 先0黎補鑊 ~

絕對係唔死都唔知驚0既 -_-" ... 不過可以再做好 D ~ 始終都有虎頭蛇尾0既感覺 ~ K la  just

try ~ later 先再算 ^^" ... around 7 am sleep ... 8 pm 左右聽到有人聲  成幢 building 暫時因為

 summer period 得我一住 ~ but 都係因為咁 個 accommondation normally 會係呢個時候裝修~

近排除0左番新之外...有不同0既 cleaner 0黎 clean & 仲有不同0既人0黎 inspect or 睇 room etc.

 so 成日好早就聽到 D 鬼大大聲講0野 -_-" ... 有時都驚唔知佢0地會唔會入0黎 coz sometimes

D inspector 要入0黎...上年住 student hall 都 try 過 sleep 期間有 inspector 入0左0黎 ~ O 咀  

其實我又唔 mind 佢0地入0黎 but 感覺怪怪...始終 sleep 到 10 0下 10 0下 ... 有時會九唔搭八  ...

but 唔知係咪開始適應 reply Eng ... 有時都可以 reply 得 ok 快 but still 用 poor Eng  ...

Um ~ around 9 am sleep 到 12 點幾就醒0左 ... today 請0左 Royal Mail 識0既 fd Tina & Maggie

0黎 visit & dinner ... so last night 都 prepare 0左 D 餸 & 湯... 醒0左...唯有食 Brunch then Hea 到

3 pm 左右就出0左 city center 買0野... 4 pm 返 home 繼續 prepare dinner ... 冇耐收到 Andra call

問番我有關份 LR 0既0野... Thanks  佢又幫多我一次 ... 5 pm 左右接近 KO 要 prepare 0既0野...

同 Annie MSN 0左一陣  ~ 睇0黎佢真係不愁寂寞...唔係同 C 叔出街就有 fds 陪 or 同佢 Mum

shopping ... if 冇街去就打 NDS... so Happy  有得放假真係好 ... now 我唔係返工就要做

project ... 灰 ar  ... 之後繼續返 Kitchen 開始整 dinner ... coz 約0左佢0地 7 pm ... 6:30 pm ~

睇0黎又要 delay ^^" ... 仲突然收到 Tina call ~ Ar ... 到0左 ~ 咁早... 搞到我勁"呢 Hea"... 佢0地

好客氣~ 知我 like coffee Tina 竟然買0左盒 Mocha 俾我 ~ 而 Maggie 帶0左秘製雞翼 ~Cheers

不過佢0地真係唔熟我 ... 以為我0既 dinner 係"流"料...佢0地都食0左 D 0野先0黎... Oh

佢0地見到我整0左咁多餸 & 賣相 ok Good 都覺得應該可以唔食0野打底 ^_^" ... Anyway ~ 算 la ...

可能我個 look 真係唔可信 ... 佢0地低估0左我  ... 失敗...Dinner 整0左 mix 雞 & 排骨煲節瓜湯,

煎雞扒, 西芹爆雞柳, 辣牛肉炒粗粉絲 & my style 0既西炒飯  ~ Good ar ^0^  Lucky that 餐 dinner

好成功... 佢0地勁讚好食 ~ Thanks  ... chat 到 10 pm 左右同佢0地 say bye  最終獲得好評都

幾開心... but 可惜0既係食剩好多 coz 佢0地0既食量好細 also 因為佢0地食0左0野0黎 @_@" ...

Um ~ 令我覺得唔熟我0既人會覺得我唔可信 ~ 或者我一直都好失敗... 個 image 一早已經衰0左  

不過最終都會挽回聲譽令人信任 ^^ ... 如果可以做到一開始就有令人信任0既感覺幾好... 我輸0左俾

自己...就連自己都覺得而家0既我真係好失敗  ... 唔知點解真係驚會一無所有 (之前0既 plan) ...

而家已經亂晒 plan ... 如果再死 project 就真係會一無所有... 而家先再 try my best KO project 希

望唔會太遲 la ... MSc 雖然係難 but main point 都係自己 too lazy & poor Eng ... 其實要 KO 都應

該仲可以 handle 到0既 I think ... Hea 到 1 am 先 bath ... 2 am 又 Hea ... 打番呢個斷斷續續0既回

憶錄...

我承認我一直都冇好好咁 study... 不過我一定唔係二世祖 ... coz 我屋企只係小家庭... also 我都唔想

0徒屋企 $$$ ... 而家死人都要返工 cover 0下 D $ ... 難得有份 Good temp job ~ 唔想 lost it ~ 如

果唔係都 try 請假返 HK T_T ... 呢個世界真係冇兩全其美 ... 雖然我好 like HK but 我都係寧願住

係 UK ~ 開心好多






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


Annie 於 2007-07-26 02:52 AM 發表:
哈哈 終於提到我
係呀 返香港真係好開心
我都期待左成年 努力左成年先返香港
我諗呢個係我讀書生涯o既最後一次vacation
因為我唔係咁想讀個master...一個字...懶

我唔同你呢...你唔係成日有機會o係外國生活
所以要盡全力做好你個project
我相信你o既努力係唔會白費
因為人地睇得出你有冇heart...
唔好唔記得你上年個final project係拿first hons
唔好低估自己呢
連自己都無自信 咁人地就唔會信任你
講句我成日講o既野...
連自己都覺自己放o既屁係臭咁就真係好臭 哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想我提你多 D 就同我 MSN 多 D la  ~ Kaka  
你唔駛讀 Master la ... but 要考 Acc. 0既試 get more cert. ar ma
Anyway ~ Thanks ^^ 我一定會做個 project ga
Um ~ 你用 D 比喻咁俗0既 but 受晒 lor ~ 笑死0左
ok la ~ 有 fds 信我就夠 lu ~ Cheers ^^
Posted at 2007-07-26 10:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]