又落雨
... 好似0係 Home Hea 到 5:00 幾...之後就去護老院拎 D 0野去俾阿公...其間收
到 Kit SMS ... 搵我去 Mc 記食 Dinner ... keep 住 SMS ... 6:00 幾到0左醫院探阿公... 佢今日
0既精神好番好多 lu ^^ ... 媽咪話阿公呢幾日會轉去療養院...Um ~ 不過以阿公 90 幾歲...情況
都唔係咁樂觀 la... 有時真係唔想見到佢咁辛苦... 又係天意
...我留0左一陣就走返 TST join
Kit ... but 途中同 Kit 失0左聯絡...coz 佢部手機冇電
...0係 TST MTR 等到 7:30 左右收
到 Kit call ~ 佢教識0左我可以0係 7-11 用 $8 charge 電
... 我真係唔知 7-11 有 D 咁方
便0既服務~ out 0左添 ^_^" ... 之後就去新港 join 佢再去碼頭 Mc 記食 Dinner
... 咁快冇
狗仔換
... Um ~ 聽佢講番 D 近況都幾 Good ar ^^ ...Kit tomorrow 要一個人返大陸驗貨
I think 要得到老闆0既信任先做到 lor
~ 聽到都覺得 Kit 勁 ar ^^ ... 食完0野就去0左睇扭
蛋 ~ Kit 見到槍0既扭蛋就扭0左隻 la ~ 我估中0左
... 完來砌0左之後真係可以射子彈 ga ~
勁型
... but 我最後都冇扭到 ~ Ha ^_^" ... 見冇0野行就散 lu ... 落雨
好彩0岩0岩有
bus ~ Kit 唔駛淋雨 ^^ ... then 我就返 Home lu ... 夜晚都係 TV 直落 =P
|