octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 36
累積人氣: 10222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 18 日  星期四   雨天


人神鬥 ~ Good Show 開心 分類: 未分類

早前知 Blackcow 勁 like Eason ... so 就換0左人神鬥0既 tickets  ... 12:00 幾收到

Blackcow call ... 佢病0左  ...不過今晚0既 Eason concert 會照去 ~ Hehe  ...好邪 ar ~ 睇

0黎真係我黑佢 o_0" ...次次搵佢去玩佢都病0既 "_" ... 繼續 sleep 到 2:00 幾先醒   ...煮

0左麵食~ Hea 到 5:00 幾就出0左 MK lu ... 點知去到佐敦就已經收到 Blackcow call ~ 佢已經

放0左工...仲同 Fd 行緊波鞋街  ...咁我就 join 佢0地 la ^^ ~ 原來係阿 Sa (希望我冇記錯佢

0既名 la ^_^" ) coz 我一直都搞亂0左阿 Sa & Ceci ... 睇0左陣波鞋...就去食 Dinner lu...食

越南0野 ~ chat chat 0下原來阿 Sa 係我0既師姐 ^^ 識得超人,阿達, Ronald & 佢 gf...仲知好

多 ET 友都做0左 ENI ~ Haha ^_^" ...我都 apply 0左... Um ~ 我食得慢搞到過0左時...收貴

0左...勁唔好意思  ... Thanks Blackcow ^^ ... 之後就去0左瓊華行0左陣...就同阿 Sa say bye

lu...then 就同 Blackcow 去灣仔...點知0係 MTR 遇見 Grace ~ 同佢 chat 0左幾句...希望下年

佢會搵番我返工 la ^^ ... 7:45 先去到會展... 第一件事搵洗手間 ~ Oh 排長龍排到出門口  ...

結果我0地因為想快而排殘厠...then 收到 Lummi call ...佢見到 Angel & 昶輝....冇耐真係見有坐

輪椅0既人想排 so 我0地最終都走番去另一邊0既洗手間再排隊 o_0" ... 好白痴 ar  ...

搞0左個殘厠風波 ~ 笑死0左  我0地都係好人 ~ Hehe ... 以為 late ... 8:00 都未開始

^^ ...見到倫永亮 & 劉天蘭... 入到場 BK 51 & 52 原來對正個台 ~ 勁正 & 超開心 ^^ ... 不過

0係正 D 記者前面都有 D 無奈...search 0左一陣都見唔到 Lummi "_" ...開 show 前...熄燈俾 D

 Guest 入場...估唔到林一峰坐0左0係我隔 3 個...Ha ^0^ ...8:30 左右開 show ^^ ... Eason 好似

隻企鵝咁企0左係台中間唱 Opening ~ 好得...之後就趴低0左...At 17 就出0黎 la ~ Eason 除0左

件毛毛衫同 At 17 又唱又跳...唱0左好多雜錦歌 ~ 卡通歌都唱埋...笑死0左  Um ~ 我覺得

Eason 0既舞步係與別不同 ga ^^ ... 之後就到師兄 + 和音大合唱...范曉宣同 Eason 跳辣身舞~

好激 ar  ... 何超儀超型 ar  + Soler crossover Eason...勁 ar ^0^ ...期間發現成個場好靚

ar ~ coz 每人都有個小燈仔...全場星閃閃...個 view 真係勁靚 ar   最後就係詹瑞文...都唱得

幾好喎~ 真係估佢唔到 ^^ ~ 仲有林子祥唱單車...Ending lu ... 10:30 左右...有 D 意猶未盡 ...

 走0個陣見到吳日言 & Krusty 0既背影 ~ Ha ^0^ ... 迫緊出去0個陣突然收到 call ~ Annie

  ~ 好 surprise lor ~ 勁開心 ^^ ... D 時間又會夾得咁0岩0既 ~ 同佢 chat 0左幾句就 say

bye lu ...coz 收得唔係咁清楚 o_0" ... 同 Blackcow 迫0左 10 幾 mins 就去到 MTR lu ~ Good

Show ... 見佢睇得咁開心 & High ^^ 我都覺得好開心 ar  ~ 要再次鳴謝 Blackcow (一個識

0左10幾年0既好友  ) 希望走之前可以同佢唱多一次 K 就好 la ~ Hehe ^^ 11:30 左右就返到

Home lu... bath 完就上網睇 Fd 0既日記 ~ 點知 Blackcow 已經 upload 0左人神鬥 D 相上

diary lu   ~ 又估佢唔到咁高效率...抵讚 ~ Haha  ...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]