又 Forget 0左 o_0" ... only 記得 4:00 同媽咪去0左滙豐總行整 UK Acc. ~ Oh ...由於太遲先
搞... maybe 要 2 個月先 transfer 到
... 冇 $ 用就真係抵死 lor ~ Haha ^_^" ... 算 ~ if 時
間許可我一定會 try 搵 part-time ^^ ~ 到時可以用自己 $ 買手信俾 Fd
... 仲可以試0下自
己0既 Eng ~ 希望有得做 la ^^ ... 整 Acc. 搞到 5:00 幾 ~ 坐船返 Home ^_^ ... 大風大雨... 吹
爛0左我把遮
~ 好黑仔 ar >_< ...forget 0左有冇去探阿公 lu... 呢幾日0既時間好似好忙咁
"_" 唔係去玩就搞 UK 0野再唔係就去0左探阿公 o_0" ...
搞到 D 記憶錯亂 ~ Oh My God

|