因為 post 0個陣亂碼搞到我 forget 0左同 C 叔補 say 番 Happy Birthday
... 佢同我同一
日生日~ 真係好"橋"
... maybe 要同佢 say 埋 Sorry ^_^" ... 遲到好過冇到 ar ma ~ Ha

Thanks Ah B, Tracy, Kit ,阿麗, Ah Mal, Kelvin & 飯碗0既 SMS
( 跟收SMS 0既時間排)
朝早同媽咪去0左 TST 永安諗住買0野... but 睇0左一輪都係 2 手空空...其間收到 Kit 0既
call ~ Thanks ^^ 之後同媽咪意見不合仲搞到我有 D 唔開心
約0左阿麗 3:30 MK 火車站~
又再周圍行...target 睇褸...發現先施 D 0野勁抵買 ~ 意外收獲大喼 $ 200 幾就有交易 ~ Good
ar ^^ ... 之後 join 埋阿麗媽咪就行波鞋街 lu ~ 睇睇0下...阿麗姨媽都0黎埋
... then 2 位
Auntie 去0左食0野...而我就同阿麗繼續行...行0左一輪都冇收獲 ^_^" ... 跟住 join 番 Auntie
我就開始跟隊 lu ~ 去0左佐敦再返 TST ... 6:00 左右就走 lu ~ 之後返0左 Home Hea 0左一陣
再出 MK MTR join IVE Fd ^^ ...7:00 準時到 only 見到 Katy ^^ ~ Thanks 佢份禮物
... 等
0左陣 Ah Chik 都0黎0左...冇耐 Kelvin 都到仲嚇0左 Chik 一獲 ~ Haha
... coz Chik 想買
0野 so 就齊齊行陣旺中先 ^^ 途中 join 埋 Loka... Chik 一去就買到手機袋 lu ~ 好快就去番
MTR join 其他人...Ah Mal 一見 Katy 又搞佢 & Ah B 個頭俾 Chik 串又"目訓"覺 ~ Ha

Ah B suggest 去打邊爐...仲有其他人後 join... so 就齊齊去0左創興 la...一坐低就勁點
0野食...大家都好肚餓
~ 食住等... Oh ~ D 鮮墨魚丸細到你唔信 ar ~ 可以 6 合 1 ...Haha
... 食食0下 Aiko & 阿潮都到 lu ... 之後Ah Mal, Loka & 阿潮飲啤酒... 講起啤酒我又唔會太
抗拒 but 唔會0係出面飲...暫時 only 試過一次同 NMC D Fd 飲過一次 ~ 仲要落 Pub ...學識
0左玩大話骰 ^_^" ... 食到咁上下 Kelvin 就去0左接飯碗0黎...Thanks 佢0地份禮物
... 今晚
有 10 個人都算齊 lu ^^ ... 如果可以 keep 到間唔中約出0黎聚聚都幾好
...coz PC & NMC
0既 Fd 都已經 keep 唔到每年一聚 lu...要做到又真係好難0既 ^_^" ...每次都越約越少人...Um
~ 咁就同好多 Fd 失0左聯絡...食食0下 Katy 有事要走先...Oh ~ 點解成日都有意外發生0係佢
身上 o_0" ... 隔0左陣收到 Annie call ~ Thanks ^^ ... 原來佢朝早 call 過我 but 我未醒
~
Hehe
... 我0地食到 11:00 左右就散 lu ~ Thanks 佢0地呢餐
... 有人同我興祝生日就已
經係 bonus ... coz 屋企人都唔 like 搞任何興祝 +_+" ...
其實我不嬲都有種諗法...我 only 想同 D Fd 一齊玩...只要開心就 ok ... 唔係咁想佢0地送0野
or 請我食0野... 大家都未有 FT job...縱使有 job 都係辛苦賺0既 $ ...so 我都係覺得AA 制會比
較好 ^_^" ... 其實一個 SMS , 留言 or call 已經可以令我超開心
...好白痴 ar ~ Haha

|