octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 36
累積人氣: 10222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 21 日  星期日   雨天


生日 o_O" 驚訝 分類: 未分類

因為 post 0個陣亂碼搞到我 forget 0左同 C 叔補 say 番 Happy Birthday  ... 佢同我同一

日生日~ 真係好"橋"   ... maybe 要同佢 say 埋 Sorry ^_^" ... 遲到好過冇到 ar ma ~ Ha 

Thanks Ah B, Tracy, Kit ,阿麗, Ah Mal, Kelvin & 飯碗0既 SMS  ( 跟收SMS 0既時間排)

朝早同媽咪去0左 TST 永安諗住買0野... but 睇0左一輪都係 2 手空空...其間收到 Kit 0既

 call ~ Thanks ^^ 之後同媽咪意見不合仲搞到我有 D 唔開心  約0左阿麗 3:30 MK 火車站~

又再周圍行...target 睇褸...發現先施 D 0野勁抵買 ~ 意外收獲大喼 $ 200 幾就有交易 ~ Good

ar ^^ ... 之後 join 埋阿麗媽咪就行波鞋街 lu ~ 睇睇0下...阿麗姨媽都0黎埋  ... then 2 位

Auntie 去0左食0野...而我就同阿麗繼續行...行0左一輪都冇收獲 ^_^" ... 跟住 join 番 Auntie

我就開始跟隊 lu ~ 去0左佐敦再返 TST ... 6:00 左右就走 lu ~ 之後返0左 Home Hea 0左一陣

再出 MK MTR join IVE Fd ^^ ...7:00 準時到 only 見到 Katy ^^ ~ Thanks 佢份禮物  ... 等

0左陣 Ah Chik 都0黎0左...冇耐 Kelvin 都到仲嚇0左 Chik 一獲 ~ Haha  ... coz Chik 想買

0野 so 就齊齊行陣旺中先 ^^ 途中 join 埋 Loka... Chik 一去就買到手機袋 lu ~ 好快就去番

MTR join 其他人...Ah Mal 一見 Katy 又搞佢 & Ah B 個頭俾 Chik 串又"目訓"覺 ~ Ha

Ah B suggest 去打邊爐...仲有其他人後 join... so 就齊齊去0左創興 la...一坐低就勁點

0野食...大家都好肚餓   ~ 食住等... Oh ~ D 鮮墨魚丸細到你唔信 ar ~ 可以 6 合 1 ...Haha

 ... 食食0下 Aiko & 阿潮都到 lu ... 之後Ah Mal, Loka & 阿潮飲啤酒... 講起啤酒我又唔會太

抗拒 but 唔會0係出面飲...暫時 only 試過一次同 NMC D Fd 飲過一次 ~ 仲要落 Pub ...學識

0左玩大話骰 ^_^" ... 食到咁上下 Kelvin 就去0左接飯碗0黎...Thanks 佢0地份禮物   ... 今晚

有 10 個人都算齊 lu ^^ ... 如果可以 keep 到間唔中約出0黎聚聚都幾好   ...coz PC & NMC

0既 Fd 都已經 keep 唔到每年一聚 lu...要做到又真係好難0既 ^_^" ...每次都越約越少人...Um

 ~ 咁就同好多 Fd 失0左聯絡...食食0下 Katy 有事要走先...Oh ~ 點解成日都有意外發生0係佢

身上 o_0" ... 隔0左陣收到 Annie call ~ Thanks  ^^ ... 原來佢朝早 call 過我 but 我未醒 ~

Hehe    ... 我0地食到 11:00 左右就散 lu ~ Thanks 佢0地呢餐   ... 有人同我興祝生日就已

經係 bonus ... coz 屋企人都唔 like 搞任何興祝 +_+" ...

其實我不嬲都有種諗法...我 only 想同 D Fd 一齊玩...只要開心就 ok ... 唔係咁想佢0地送0野

or 請我食0野... 大家都未有 FT job...縱使有 job 都係辛苦賺0既 $ ...so 我都係覺得AA 制會比

較好 ^_^" ... 其實一個 SMS , 留言 or call 已經可以令我超開心   ...好白痴 ar ~ Haha






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


小雲 於 2005-09-18 07:22 PM 發表:
唔白痴呀 ^^  係單純
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算吧 la  ... 我認我係好白痴 ga ~ Hehe  ... 我又玩唔到 ICQ la  coz 學校 block 0左 T_T ... 有0野 send MSN of E-mail me la
Posted at 2005-09-21 09:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]