Sleep 到 12:00 幾就醒0左...之後收到 Andra call coz last night 搵過佢...因為我整得太多0野食 so
剩番咁多就打算問 Andra 得唔得閒 help me 拎走煲湯 & 清走部分0野食 佢一陣會0黎拎湯 ~
Good ^^ ... then 我整 Lunch ... 炒埋 D 西芹 mix 埋牛肉粉絲一齊再炒 ~ 好 Good 叮熱 D 飯 ~
食 Lunch + coffee 食完 Lunch 就 Hea... 1 pm 幾 Andra 到0左 ... 俾0左煲湯, 部份西炒飯 & 0岩
0岩翻炒好0既辣炒西芹牛肉炒絲 coz Andra try 0左 D 話好食 佢趕時間走 coz Fred 係車度等
佢 ^^" ... 同 Andra & Fred say bye 之後洗衫 ... Hea ... 懶懶閒0既日子都幾嘆 ~ 而家 Mon -
Fri 返 part time 4 hrs 都會覺得有 D 攰 ~ 第日返 Full time 就慘 la ~ Kaka ... Hea 0左一日...
做0左 D 咩0野呢 聽歌 , MSN with fds etc. ... 我呢個悶蛋除0左 like 聽歌 & 睇 fds 0既 diary
& MSN with fds 之外就冇咩0野特別0既娛樂 lu ... if 係 HK 都可以同 fds tea 0下 ~ 行街 ~ 唱 K
or 打波 ar ... UK 真係幾悶... if 有 $$$ 出去玩就另計 la but UK 0既玩都係夜晚去 Pub 飲 & 落
D ... 好貴 ar @_@" ...not my style ... Sun 好快就 Hea 0左一日 ...
|