octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 90
累積人氣: 10666
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天


Hea ~ 終於晴天 la ^0^ 分類: 未分類

 11 am 左右醒 ~ 係 bed Hea call Summer ... chat 0左一陣佢要 dinner  ~ 咁唯有下次再 call

繼續 sleep  1 pm 左右收到 call ~ 媽咪 ^^" ... 一陣 call back 佢... 起身刷牙洗面 etc. 1:30 pm

call 0左媽咪先食0野...同佢 chat 0左一陣...話佢知 Summer 會去 HK 玩... Um ~ 雖然 Summer 一早

suggest 可以搵我媽咪買定我想要0既0野俾佢帶番 UK ... but 始終唔想煩到佢...點知我阿婆知

Summer 會去 HK 玩都想搵 Summer help 帶 D 0野俾我 +_+" ... 其實以我去玩0既 exp. I think 多

數冇時間去 help 人 la ... but if 佢0地想見0下我都唔 mind ~ Ha  let me plan plan la ~ Thank U

Summer  chat 0左一陣就 say bye lu ~ coz 媽咪 maybe 食錯0野搞到唔舒服  唉 ~ 佢自己都未

照顧得掂仲走0黎擔心我...我不知幾健康 ~ Kaka  Anyway 我一定會搵時間返 HK 探阿婆0既...

順便玩0下 & 見0下 long time no see 0既 fds ... Um ~ 等我 12 Sep KO 個 project 先再 plan ...

我都好掛住 HK 0既吃喝玩樂 ar   Um ~ 傾完電話都 2 pm 幾... Lunch ^^" ... 即食麵 + coffee...

之後洗衫 & 聽歌 ( download 0左 Joni suggest 0既歌 ) & 補打番 D 日記 ... 當然都有 keep 住睇 fds

 0既日記 la ... but 可能因為個個都返工...好少 update 日記... Mandy 原來一定有 keep 住 update ~

 Happy  ... 又 Hea ... 終於有太陽  希望 6 or 7 Aug 都係 Sunny Day then 我就可以去拎

sample KO 個 project ASAP ...  Hea 到 8:30 pm 先食 dinner ... 之後聽歌 & download 歌 ^^ 我要

update 返 D 新歌... if 有機會返 HK 都可以去唱 K 唔 outdate ~ Kaka  之後 MSN with Siu ~

佢0既 HK flatmate Grad 0左要返 HK lu ... 佢0既 fd 又少0左一個... 同佢 chat 0左一陣...

死0左  搵日返 Uni. 睇0下會唔會遇見佢先... coz if 大家一齊做 project 會有 mood D ^^ ...

chat 完就 bath ... then Hea 到 around 2 am sleep






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)


lummi 於 2007-07-30 04:11 PM 發表:
哈哈.....晴天咪好囉~~
香港超熱呀!! 只要你郁一郁都會成身汗.....嘻嘻~
你要把握時間去拎sample呀, 知嗎?!

呢排好懶, 都冇咩update blog....
每篇blog都寫得一d d, 咁就放埋左一邊.....
唔知我幾時先有工返呢, 究竟係我揀工還是工揀我呢....好討厭呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Yup ~ Cheers  HK 0既天氣真係熱到濕晒 ...
I like 西班牙 ~ 乾熱 ~ 可以曬黑番 ~ feel so Good ^^
UK 成日落雨真係冇乜心機出街
Um ~ my Advisor 預0左 6 or 7 出 field 拎 sample ...
希望到時好天氣 la
  
me too la ~ 都唔係日日 update ... 之前 miss 0左好多...
Anyway ~ 我成日都有去你0地0既 diary 捧場 ga
你一定好快有 job 做 ~ 記住一急就係工搵你而唔係你揀 ~ Good Luck
Posted at 2007-07-31 08:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]