octopus 回憶錄
Just for fun ^_^" ... 得閒就會記低所有0野 ~ Hehe ^^ ...留言 0係我打日記0既推動力 ~~~ !!!
P.S. 期待你0地0既留言 ^^
octopusnls
暱稱: octopus
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
... ...
@_@"
應該開始忙 ^^"
忙 x_X
2007 last day ^^
文章分類
全部 (681)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 681
留言總數: 262
今日人氣: 60
累積人氣: 10636
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


時間飛逝 分類: 未分類

12:00 左右就醒0左...之後就收到 Andra call ~ 搵我食 Lunch ... K ^^ 12:45 pm 出去 join 佢食 big

breakfast ~ Brunch ~ 2 pm 左右係 Iceland 買0野 & 約0左 Siu 一齊買0野...佢 Mum post 0左包果

俾佢... so 佢俾0左包酸辣湯我 ~ Cheers  ... 同佢買0野買到 3pm 返 home ... 一 check Email 就收

到有人 sub 0左我0既 Xanga...Um ~ 佢係鷹社 commttee ~ click 佢0既 blog 先發現 鷹社係 2008

年有 10 周年聚會... 時間真係過得好快 ~ 不經不覺間就 10 年... 我對培正0既感覺係驚 & 內疚  

coz 成績一向唔好...最終係去0左 NMC 讀... Um ~ 某程度上都想 join 鷹社 10 周年聚會...事實上自

從去0左 NMC 之後的確 miss 0左好多 PC fds...原因都係自己自卑...冇同 PC fds keep in touch ...

but 係 NMC 識0左好多 fds 令我改變0左好多  also 令我覺得如果可以我會 keep in touch with

 my PC fds ... 過去0既幾年一直都有 fd 搭 fd 咁 keep 番 D PC fds ~ Cheers   我0既性格其實

好鍾意識 fds ... 鷹社0既人 I think 我識 80 % but 有 30 % 係我識佢...佢唔識我...至於啟社0既...本

來都應該識幾多~ 可惜又係衰自卑...真係冇 keep in touch @_@" but 我仍然記得佢0地... coz 識

0左 1 個 fd 就會一世記得 also 都仍然係一世係 fd  ... Anyway ~ Good to add 鷹社 committee

如果有機會 join D 聚會 ~ 我會 try to join  MSN with Lisa & Carolina 通知佢0地有關 10 周年

0既聚會... 之後就夠鐘返工 lu... today 冇乜0既做 coz Royal Mail 內部又罷工... today 速度上升 ...

final 有 1106 ... but 可能同 today 冇乜0野做有關... break time 多0左 30 mins also 早放 30 mins

Good  返 home 多0左架單車係 G/F  唔通有 new flatmate ... 唔知 ... 而家有 fd 住樓上又好似

感覺怪怪 coz 隔音應該唔多好...好驚會嘈到佢0地... also 都有其他問題發現0左...本來大門0既玻璃

一直完整無缺... but 發現樓上0既 flatmate or 佢 bf 有呯門0既習慣... now 大門0既其中一塊玻璃

裂0左  also 洗衣機 & 乾衣機都應該被佢0地錯誤地使用... Public 0既0野我的確唔想多講 also 唔

會出聲 ...寄望 later 唔好搞到大家都用唔到 Public 0野 la ... 遲 D 有多 9 個 flatmate share public

 0野 ^^" ...  10 pm 幾先食 Dinner -即食麵 mix ~ send Email to advisor ~ Hea ~ 聽歌 ... bath ...

打日記 ... 有 D 歌0既 melody 一聽就好 like ...呢幾日 like Deep 0既歌... 不過歌詞都係較灰0既...

唔知 Summer today 係 HK 玩得 ok 唔 ok ... today call 過佢 but 冇人聽 @_@" ... then SMS 佢 ~

try tomorrow 再 call 佢先

而家仍然有好多事要煩... if take 完 sample 就要日日做 lab also 要分析... 15 set X 3 ... 仲要做

small part 0既 model X 15 ... 時間無多... 12 Sep 就 deadline ... 我唔死得...計番 D 時間可能得 1

wk 寫論文 ~ 唔通個天都想我死 ... 日日通頂都死唔到 la ...仲要返工 also later 右手 maybe 要做一

個小手術...苦惱中  ...有機會問問 advisor try to extend 個 deadline ... 如果唔得0既 ... 我死都會

死掂份0野...始終都係自己太 lazy 累事...






訪客留言 (返回 octopusnls 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]