sleep 到 2 點幾先醒 o_0" ... 之後就一個人去番 TST 永安買0野... 之後再同媽咪去 MK 買
喼...放0左個喼0係阿婆屋企 then 再同媽咪去探阿公 ~ 佢今日清醒番 la ~ 仲追問我 ENI 0既
事 ~ 又係 $ 作怪 ^_^" 阿公成日都好想見到我 & 阿哥出去搵 $ ... but 我0地一直都令各人失
望 @_@" ...其實今次0既 interview 都唔多睇好~ 我不嬲都好驚 interview...唉 ~ D 成績又
...真係搵鬼請咩 "_" ...自己知自己事 -_-" ... 之後同媽咪去0左 Mc 記食0野 ^^ 又
多隻狗仔
...coz 有 coupon try 0左杯 Mc cafe 朱古力咖啡冰沙...都幾 ok
... 食完0野就
同媽咪去0左佐敦永安買0野... 今日買0左好多0野
... 從來都未試過咁...其實有 D 0野唔想買
but 俾媽咪迫...有點無奈...我又唔係一去不返 "_" ... 諗諗0下我都幾"孤寒"...乜都唔想買...
|