又 Forget 0左上晝做過 D 咩 "_" ...好似 sleep 到 4:00 先醒

only 記得下晝0係 TST 行0左好耐都仲係 2 手空空...搵唔到想買0既0野...終於0係開倉有意外
收獲 ~ 媽咪買0左 2 件 Tee 俾我 & 阿哥 ^^ ...其實可以唔買0既 coz 我覺得我 D Tee 都足夠
lu o_0" ...既然媽咪心情靚就梗係 Thanks 佢 la ~ Hehe
之後去0左 MK 買褸...整0左好耐先
知原來 2 間店係同一伙...真係無耐...做0左 Toronto VIP .. 發覺原來成條波鞋街 Toronto 0既
勢力好勁...有 6~7 間都係同一伙以唔同名0黎開 o_0" ... 14/9 之前想買運動0野搵我 la ~
maybe 有 discount
... 之後就返0左 TST 豐澤睇 Notebook ... 最後都買0左 NEC ... but 冇
貨 "_" ... 要訂 & 留電話 ... 之後就返 Home lu ...
|