yesterday 收到 Iris call 叫我上公司拎票 ~ Yeah
終於出糧 la ^0^ ... so 11:30 左右就去到
KT 公司...等0左陣就見到 Iris lu ... 2 張票加埋都係得 $ 2000 左右 ~ 真係唔多掂 o_0" ... 其
間又玩問答 ~ 都係問 study 0既0野... Oh ~
... 又驚 @_@ ... chat 0左陣就走 lu ... 本來諗
住搵 Chik 食 Lunch ... but 佢要返工 so 就一個人去食車仔麵 la ... Lummi 介紹0既辣螺魷魚~
正
~ 大大碗都係 $13 勁抵食 ^^ ... 可惜對我0黎講太遠 lu ~ 平時都甚少去 KT o_0" ... 食
完就去0左護老院拎0野俾阿公... 去到醫院阿公精神番 la ~ Good ar ^0^ ... 探完阿公之後...好似
返0左 Home...之後就去0左豐澤拎機...終於都有屬於自己0既空間

|