Oh
... 本來 forget 0左...but 又記番 D 0野 ...
記得 sleep 到 2 ~ 3:00 先醒...食0左 Tea (Lunch) 之後就出0左 MK 行...行行0下...見到培正友
黃家邦 ~ only 同佢用眼打0左個招呼
... 之後由 MK 行去 TST...期間見到 NMC Phy 林
Sir...知佢升0左做副校 lu... I think 佢見我唔到 ~ Ha
... 之後行到 Park Lane 見到童軍
look 0既 Ah B
... 隔離當然有 Tracy la ^^ ... 奇怪0既係佢0地行街都隔得咁開~ Ha
...
同佢0地 say 0左個 Hi ~ 就 Bye lu ... Haha
... 之後就返0左 Home ... TV 直落... Today 幾
特別 ^^" ...見齊晒 3 間學校0既人...感覺怪怪的 ^_^"
|