整 ICQ & webcam 搞到 5:00 幾先 sleep
~ 好彩都算整掂0左
11:00 TST MTR 等... 同
IVE Fd 去唱 K ^^ ... 我又 late o_0" ... 一去到就見飯碗 & Kelvin lu ~ 之後 call Ah B ... 佢會
late ...唱住等 ... then 就去0左美麗華 RedBox... 第一次0黎 ~ 感覺一般 la ^_^" ... D 歌都幾
ok ^^ ... 唱0左一陣 Ah B, Galaxy & 腳趾都到 la ~ 估唔到...Ha
... 之前都知腳趾唱歌好聽 ~
Good ar ^^...今次係第 2 次同 Galaxy 唱 K ^_^ ... 原來佢都入0左 Poly U ... tomorrow 就開
學 lu ... 估唔到 Galaxy 都鍾意點 Hocc 0既歌
~ 搞笑0野發生0左 la ... 唱唱0下明目張膽
0既時候...Ah B 竟然 press 錯制...cut 0左 ~ Oh
... 即刻俾 Galaxy 勁串 ~ 笑死 la
... 唱
到 3:00 幾...Kelvin 要 test so 飯碗同佢走先...easy job ~ 一定 pass ^^ ... 之後我0地唱到
4:00 ... feel so Good
... 腳趾話肚餓 so 就去0左椰林食 Tea la ~本來 Ah B 想搵埋飯碗 &
Kelvin 一齊 Tea ~ 可惜搵唔到佢0地... Um ~ 我0地坐錯0左0係吸煙區 x_X ... 煙霧瀰漫...
Oh ... Tea set 都咁多 o_0"... 邊食邊 chat 知多0左好多 IVE 友0既近況 ^^ ... 走0個陣 maybe
俾煙燻到有 D 頭痛 x_X ... 之後就搵 smartone shop... coz Ah B 要整番個號碼... 整完就散
lu ... 我返0左 Home 等電話... coz yesterday ICQ AST 0既 Nikkole ...佢話 call me dinner
... 好 sleepy
0既時候...收到 call ...TST 美麗華等...join 0左 Nikkole 之後...就跟0左佢去
Food court ... 竟然有間咁殘0既 Food court 0係 Shooter 下面...真係今日先知 o_0" ... chat
chat 0下完來 Food court 0既人大部分都係佢做0野0既同事...感覺怪怪...食食0下0野...Nikkole
0既同事就走埋0黎 chat ...
...而 Nikkole 都開始 share 佢0既返工 exp. to me
...整整0下
我都 feel 到唔對路 ~ 減肥護膚賺 $ ... 咪玩 la ~ 一 D 都唔0岩我
...越整越多人走埋0黎
share ~ 真係火都0黎埋
...搵人圍我... 可惡
~ 我就係咁決絕...玩完軟功就用激脹法 ~
Sorry ... 唔 work ga ... maybe 我咁絕會令 Nikkole 尷尬 ~ but 真係有點被出賣0既感覺...受
夠 la ~ 9:00 走人 ... call 番 Katy 話佢知呢件事 ~ Oh ... 我 Forget 0左 ~ 只怪自己實在太蠢
lu
... 有感而發...點解可以為0左份工而搞到自己眾叛親離喎 ~ 值得咩
...
Fd 係 for 珍惜 ... not for 利用 ~ Too Bad
...
|