勁慘!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 放左學仲要比人留堂 比miss劉留堂叫我地做論文 我留堂留到6點 6點12先返到屋企 無曬時間打機 真麻煩 真好煩 玲姐又嬲緊我 唉......... 唔知玲姐嬲到幾時 唉................................................................................