今 日 勁 無 奈 係小息完左個震就去左練國術 練到無氣 係綵排畢業生代表唱歌個震 d a班係到睇住我地唱歌 差d唱錯 佢地又係到勁係到笑 唱完立刻上返去拾書包 點知我班話比我聽去2樓音樂室 入到去見到一大班男仔係左面一大班女仔係右面 點知我同林林同佢老公一齊去左左面 之後芳芳姐叫我同林林去左面 坐底就叫我地唱歌 芳芳姐就係到彈鋼琴 11點35就唔彈 11點45先走落去放學