成唔知幾多個月冇打bl0g啦...不知不覺.自己長大了.(人在變,聲在變) 本來一個充滿童真既我 現家.可能變成一個冷酷的人-.-" 聲又變.,..牛聲咁-.-又沙又唔好聽-.-"哎.... 以前既我-.-"真係覺得好天真...咩事都覺得-.-好easy... 呢家唔同lo..大過仔.老豆老母又老.呀哥又出去返工.我就-.-仲讀緊書.做皇帝仔 讀書.....哎.下星期又考試,努力溫書.全力以赴.希望得到好既成績啦..