今日3號風呀!!!((被風吹走左
朝頭早學長笛,,2粒鐘,,嘔-3-
跟住同尖,春姐,春既家姐,琪去swin.......
就黎攰死我喇..
之後去m記食野
太攰,,返左屋企...
想訓,,,,,,
個間burger king開左,,但都未捧場..搵日 啦.
今日我回歸,不再流浪=3=
吾做功課啦,,訓覺..
88