3日無出過街喔,,在家煲劇
我用左2日時間睇完個花樣,,之前睇左1集就停左(一集1粒鐘..25粒鐘呀!!
**************************************************************************
本來尋日去生日會,,但
我前晚打比佢問幾時開始,佢話佢改變主意,變成私人party,得2個人去((就係2個同日生日個兩位
之後我咪吾去囉,佢叫我吾好去架嗎,,,
,跟住尋日打黎問我係邊,我咪答係屋企囉,佢問我點解吾黎=_=''
佢搞屎呀!玩屎啦
算=_=吾鬼去
暑假功課做左個d仔=_=死硬
長笛考試又只係練左一首歌,,仲有2首未練..仲有其他考..sh*t
金范可愛+令仔過金賢重((個人認為
有幾首插曲吾錯,幾鐘意=v=''
吾鬼打,唸起都火=^='
今日再煲劇!
今日要睇哂個b0ss<日劇!!
|