真係好鬼悶-3-
好多野都做哂..得返d功課!!!
媽的.最憎做功課.
*****************************
次次聽返花樣d插曲好自然就唸起d場面-3-
慘慘的-x-
我都係鐘意d前奏,最好聽xD
******************************
尋日係到同班網友傾計:呀昌,天影..
弓起呀幻!!!((前公會既fdfdfdfdfd
佢住係台灣架~佢上年要去當兵!
e家佢終於退左役拉~~弓起哂
台灣逼d男仔去當兵-3-''
*******************************
據我所知-3-
動漫節既公會團好似取消左.無咩人去-3-
個個都吾敢見人xP
*******************************
咁快就過左半個月...
F.1真係無咩回憶呢-3-
原來LKC前日先開始放暑假.真係慘,無得早放=3=
********************************
尋晚好神奇地發左夢呀!!超耐無發過夢啦-3-
但我又發埋D無聊夢,有條友問我睇咩戲好..
我講左好多都吾岩佢心水.之後我咪話睇HARRY囉=_=
講完,個夢就消失左.
***********************************
超耐無見過一粒星啦030
一粒星都吾比我見...對上一次見到星都吾知係幾時-3-''
明明無雲,都望吾到星既
我生日個日好想好想好想去睇我既流星..
生日個日有流星睇-3-吾知HK睇吾睇到..
想夜晚去赤柱/西貢睇...流星呀流星....
|