ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 12
累積人氣: 10845
站內搜尋
每月文章
2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


what can i do 分類: 未分類

真係好鬼悶-3-

好多野都做哂..得返d功課!!!

媽的.最憎做功課.

*****************************

次次聽返花樣d插曲好自然就唸起d場面-3-

慘慘的-x-

我都係鐘意d前奏,最好聽xD

******************************

尋日係到同班網友傾計:呀昌,天影..

弓起呀幻!!!((前公會既fdfdfdfdfd

佢住係台灣架~佢上年要去當兵!

e家佢終於退左役拉~~弓起哂

台灣逼d男仔去當兵-3-''

*******************************

據我所知-3-
動漫節既公會團好似取消左.無咩人去-3-

個個都吾敢見人xP

*******************************

咁快就過左半個月...

F.1真係無咩回憶呢-3-

原來LKC前日先開始放暑假.真係慘,無得早放=3=

********************************

尋晚好神奇地發左夢呀!!超耐無發過夢啦-3-

但我又發埋D無聊夢,有條友問我睇咩戲好..

我講左好多都吾岩佢心水.之後我咪話睇HARRY囉=_=

講完,個夢就消失左.

***********************************

超耐無見過一粒星啦030

一粒星都吾比我見...對上一次見到星都吾知係幾時-3-''

明明無雲,都望吾到星既

我生日個日好想好想好想去睇我既流星..

生日個日有流星睇-3-吾知HK睇吾睇到..

想夜晚去赤柱/西貢睇...流星呀流星....