發現了.原來8點起身0n msn.
得3個人0n咋 =3=''
講完呢句野...占士即刻0n-____-'
********************************
10:45分同呀朱,白,lu去食lunch
11:30全班6a班集合係小學門口=v=
今日小學last day.
之後就會改名+搬校舍
我吾可以得閒就去探d老師喇...隔離陳融咁遠><''
我唸e家有幾多個人去呢-3-''算算先
女仔:11個..(我班好似有16個女仔的...應該係個6個吾得閒掛
男仔:10個到啦=3=''
尋日打左比咁多人約佢地時間地點-3-''
搞到電話仲差緊電....
11/7開始要練長笛喇!!
而我呢個禮物都要約呀con幫我鋼琴伴奏=3=''
吾知入到咩班呢?算啦,,咩班都吾care
升到班就得啦-3-''
希望今次有名次.上兩次都無..唉
|