今日MIZ CHIU 冇番 ,有2當空堂
晨讀果陣...又比人搶書
加上本身今日冇帶ERS,,而家又覺得自己好好彩XD
第一堂...唔記得LU,,淨係記得係度狂笑
好似喺度玩耳仔 , 玩NEUTRALIZATION
第ニ堂...MR.WAN黎代堂 >< 要對卷`唉~冇得玩
中文堂就派卷...聆聽
我得14/24..... MANKA 有17分/// 爆勁``
跟住到 馮嘉嘉» 屎» 我» 馬桶 [ 我地果邊果5個 ]
本身CCC同我同分...跟住又加左0.5,,好唔抵!
變左排第4...好彩有馬桶墊底``嘻...
PTH 派卷...得 37 咋``今次排第尾.....>/\< ''
仲唔見埋粒四葉草TIM
LUNCH....去左DELIFRANCE....
LING 同 KYLIE 狂係度玩人...
仲問我去過香港D XX 地方....我又問果度有D咩``
佢地又笑餐死...咁人真係唔清楚MA!
CVED...MANKA 佢地四個油仔
狂問人咩行街?咩幾錢?
刀唔知佢地想點,,又係度狂笑 -O-”
MATHS堂,,得46咋......冇48分!!!!
我既10本書泡湯LA........慘 ><
放學前...知道係死馬桶收埋左本書
佢真係重糗過個屎坑
跟住... CCC又攞左我本書諗住比MANKA....
好彩我發現到姐...如果唔係佢地仲有排玩AR'
唉`激到我丫....
放學去到學校門口...見到 馮嘉嘉佢地4個
佢地話見到粒四葉草...聽日去揾番先
但係聽日好似要調位同湯牛眼
好驚聽日黎臨!!!......
|