| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 6 日 星期六  |
2010-03-06  |
分類: 未分類 |
真係好好笑
今日睇左本書
其中有個內容係講
女豬腳同丫環講
:如果你未穿衣服的樣子給男子見到你會怎樣做?
丫環心諗:上面還是下面重要點阿?
女豬腳就話:笨蛋
姐住佢隻眼咪得!
因為戈陣女豬腳睇到d唔應該睇到既野
所以佢就um住塊面唔比人認得出
之後就講左呢個道理出黎
嗯~女豬腳幾醒目下
本書仲未完
作者仲更新緊!
呵呵~~
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
悶  |
分類: 未分類 |
真係討厭!
唉-_-我老豆真係好煩阿!!
.點解佢成日答應左人地既野都做唔到?
唔答應咪唔答應囉=.=
當初唔答應咪咩事都冇!
唉=.=
就黎家長日
唔想佢去囉
我寧願媽咪同我去! |
2010 年 2 月 20 日 星期六  |
AgaIn(??????????)  |
分類: 未分類 |
我的生活很平淡
天天都是一樣的
沒有什麼興奮
傷心總是會有的
太悲觀的人
沒有人想跟他做朋友
你何常知道樂觀的人的另一面?
偷偷的落淚
因為他不想讓別人知道自己的落魄時,,,
他表面的樂觀
不一定是為了自己
可能是為了你
因為他想..
用樂覲感染你
朋友總是有很多
但是真心的卻很小
利用你的卻不小
滿是感情的人
總是被人傷害
因為自己始於是交了真心
而我..
不想做被人傷害的人
所以
不想把真心交出來
因為你一發覺
對你最好的人在你背口說你壞話
你會覺得心痛.... |
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
太奇怪了=.=  |
分類: 未分類 |
點解次次一唔開心就會上qooza既=.=haha
假期過左half了.
功課half都未做好=.=
不過唔緊要
我知道自己好理智既-0-
從來唔會唔夠時間做功課ava
呢d野
.有心就做到嫁啦~!
好多功課阿!
邊夠時間溫-0-(其實係我自己唔想溫!
唔好啦
真係要溫下
我唔想肥囉=.=
人地話我最近高左~
唔知係咪真既呢?
哈哈 |
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
沒有名次=.=  |
分類: 未分類 |
今日派左成績表=.=
全班冇頭20
全級冇頭50
算啦
一早估到既野唔會傷心既=.=
測驗姐
話哂第一次
老師都話: 大器晚成
可能我係果種呢a_a
戈到話我冇頭20姐
可能我係第21呢
只要自己係有付出既
就算成果係點都冇所謂啦-0-
雖然我未出哂力=.=
我發覺我真係太識安慰自己了=.= |
2009 年 11 月 29 日 星期日  |
勁耐冇上黎=.=  |
分類: 未分類 |
我好懶啊
勁耐冇上黎tim-w-
成績呢..
就超級普通
最差就比我估中
地理啊
35分-,-
算啦
一早就諗過既野當要殺埋黎都冇野好驚
有心理準備嘛
唉
咁快就星期日
好唔捨得啊~_~
要番學校!
唔想-_-55!!
算啦
現實嘛
要去面對的
好好迎接新的一天吧=.= |
0k la  |
分類: 未分類 |
呢幾日對左幾份卷
唔係60幾就50幾囉
不過算啦
總算合格-.-
天日對地理啊!!!!
勁驚
我未試過測驗唔合格=.=
好似話格離班最高分既都係得40幾
姐係唔合格
今次地理,唔failed都幾難啊 |
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
實炒!  |
分類: 未分類 |
今日測地理
勁難囉係
所以我題題都係撞=.=
無奈
希望100分入面最少有40幾分啦-.-
另外
今日我見到細佬剪自己頭髮
都唔令既=_=
我就幫佢剪啦
點知剪左個7頭出黎-.-
OH MY GODNESS
好樣衰啊! |
2009 年 11 月 9 日 星期一  |
| 今日第2日 |
分類: 未分類 |
今日係第2日測驗!
希望天日過得開開心心啦=.=
.其實測驗有時都幾好
有得早放丫嘛
其實幾好玩嫁
幾好唔錯喔
呵呵 |
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
55  |
分類: 未分類 |
今日測完驗啦!
我擺左勁多心機係history囉
但係無奈唔熟-.-
攪到呢
做哂但係d答案唔肯定-_-
數學嘛
容易啊
通識
錯左幾題囉=_=
扣10以上嫁啦通識-.- |
|